اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی کلاله اعلام کرد؛

شروع خرید تضمینی کلزا در کلاله/ کلزا به شرط داشتن معرفی نامه تحویل گرفته می شود

شروع خرید تضمینی کلزا در کلاله/ کلزا به شرط داشتن معرفی نامه تحویل گرفته می شود
مدیر جهاد کشاورزی کلاله گفت: از امروز یک خرداد ماه خرید تضمینی کلزا در شهرستان کلاله آغاز شد و محصول کشاورزان به شرط داشتن معرفی نامه از سوی مراکز جهاد کشاورزی تابعه تحویل گرفته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، علی علی زاده دبیر کمیته خرید محصولات کشاورزی در گفتگویی اظهار داشت: طی روزهای گذشته از انبارهای خرید محصول کلزا بازدید بعمل آمد و با تمهیدات اتخاذ شده همه مراکزخرید کلزا از امروز اول خرداد ماه و مراکز خرید گندم از 10 خردادماه باز خواهند شد ولی در صورتی که ضرورتی ایجاد شود پس از تصویب در جلسه کمیته خرید شهرستان زمان خرید تغییر خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله, خبر,

وی ادامه داد: جهت تسهیل در تردد ماشین آلات حامل محصولات کشاورزی در بعضی از مناطق حاشیه جاده اصلی و چهارراه ها نیاز به کف تراشی دارد و هم چنین با توجه به اهمیت موضوع وقوع آتش سوزی در مزارع خواستار تمهیدات لازم جهت استقرار ماشین های آتش نشانی اطفاء حریق در سه مکان سه راهی تمر- مالای شیخ ، دهستان کنگور و پیشکمر اندیشیده شد.
وی تاکید کرد: همانطور که در گذشته نیز یادآور شدیم، لازمه تحویل گرفتن محصول کلزا ثبت نام در سامانه اینترنتی است؛ لذا در صورتی که این اقدام از سوی کشاورزان انجام نشده باشد، محصول کشاورزان به شرط داشتن معرفی نامه از سوی مراکز جهاد کشاورزی تابعه تحویل گرفته می شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه