اخبار داغ

قاضی‌پور: CFT «ترکمنچای دوم» است

قاضی‌پور: CFT «ترکمنچای دوم» است
نماینده ارومیه در مجلس با تأکید بر اینکه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم «ترکمنچای دوم» است، گفت: تصویب این لایحه ننگی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه پارلمان) در اخطاری با استناد به اصول 152 و 153 قانون اساسی که درباره عدم سلطه‌پذیری و حفظ استقلال کشور است، گفت: لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم ترکمنچای دوم است و در صورت تصویب ننگی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قاضی‌پور,

قاضی‌پور یادآور شد: این کنوانسیون بسیار مبهم است، با تصویب این لایحه یقه جمهوری اسلامی در دست کشورهای گوناگون و سازمان ملل خواهد بود بنابراین از نمایندگان مجلس می‌خواهم آن را به تصویب نرسانند.

, سازمان ملل ,

در ادامه این جلسه مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود نیز در تذکری با استناد به ماده 156 آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی پارلمان همین موضوع مطرح شد و آقایانی که نگران FATF هستند، نگرانی‌شان برطرف شد، این لایحه ربطی به FATF ندارد اما از هیأت رئیسه مجلس می‌خواهم این لایحه را برای بررسی بیشتر مجدداً به کمیسیون امنیت ملی ارسال کنند چرا که با این اقدام ثلمه‌ای به عامل اسلام وارد نمی‌شود.

, FATF,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه