اخبار داغ

رئیس کمیته امداد سیریک :

مشارکت مردم سیریک در صدقه/ جمع آوری مبلغ 920 میلیونی برای کارهای عام المنفعه

مشارکت مردم سیریک در صدقه/ جمع آوری مبلغ 920 میلیونی برای کارهای عام المنفعه
رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان سیریک گفت: از صدقات مردمی شهرستان در سال گذشته بیش از 920 میلیون ریال کمک های نقدی برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب برخورداری رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان سیریک ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار آذینی گفت: این میزان صدقه جمع آوری شده  از تعداد 2882 عدد صندوق صدقات سطح شهرستان است که نسبت به سال گذشته بیش از 19 درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی,

وی اظهار کرد: بیش از 90 درصد مبلغ صدقه های جمع آوری شده در جهت کمک به معیشت خانوادهای تحت حمایت و پوشش کمیته امداد؛ اشتغال؛ سفرهای زیارتی ، اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان،درمان بیماران و ازدواج جوانان و تهیه کمک جهیزیه ازدواج اختصاص داده می شود.

,

رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: مردم سیریک می توانند علاوه بر پرداخت صدقه در صندوق های صدقات، از طریق سامانه های الکترونیکی ناب و  #07611*8877* به نیازمندان و همشهریان ارجمند خود در هر زمان و مکان به اندازه وسع و توان خود مشارکت داشته باشند.

,

برخورداری بیان کرد: یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گسترش فرهنگ و سنت حسنه و پرداخت صدقه و جذب کمک‌های خیران با هدف کمک به خانوادهای بی بضاعت و مستحق و توانمند سازی خانواده ها در جامعه است.

,

رئیس کمیته امداد حضرت امام خیمنی(ره) شهرستان سیریک تصریح کرد: افزایش مشارکت و حضور مردم در فعالیت‌های کمیته امداد موجب کارآمدی و اثربخشی بیشتر خدمات این نهاد و توانمند کردن محرومان و اقشار آسیب ‌پذیر می‌شود.

,

این مسئول یاد آورشد: سال گذشته هم چنین 2 میلیارد و 990 میلیون ریال زکات در سیریک جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

,

اتهای پیام/ق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه