اخبار داغ

فرماندار گرگان:

سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت اول فرمانداری گرگان / ‌نماینده ولی‌فقیه محور وحدت در گلستان

سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت اول فرمانداری گرگان / ‌نماینده ولی‌فقیه محور وحدت در گلستان
فرماندار گرگان گفت: سرمایه گذاری در بخش خصوصی اولویت اول فرمانداری گرگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ سیدابوالقاسم صفوی ظهر امروز در نخستین روز فعالیت خود به‌عنوان فرماندار گرگان بعد از غبار روبی از گلزار شهداء در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ما به نقد رسانه ها برای پیشرفت در کار نیازمندیم و از نقد و بررسی رسانه‌ها خوشحال می‌شویم و امید داریم با راهنمای رسانه‌ها بتوانیم به توسعه گرگان بپردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

فرماندار گرگان با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی از اولویت ماست خاطر نشان کرد: ما با سرمایه‌گذاران بزرگ کشور ‌در این باره صحبت کرده ایم و آن چیزی که مشکل ایجاد می‌کند گرفتن استعلام‌ها از دستگاه‌های اجرایی است و تلاش می‌کنیم در فرمانداری زمان طولانی استعلام‌ها را حذف کنیم .

,

صفوی ابراز کرد: دغدغه سرمایه‌گذاران باید کم شود و فرمانداری هماهنگی ‌لازم را باید در این مسیر انجام دهد و نیاز است که قانون مسیر سرمایه‌گذاری را تسهیل کند.

,

وی گفت: تلاش می‌کنیم در کنار سرمایه‌گذاران استانی و غیراستانی باشیم و اعتقاد داریم که با آمدن سرمایه‌گذار، اشتغال به میزان زیاد برای جوانان اتفاق می‌افتد.

,

فرماندار گرگان با بیان اینکه ‌نماینده ولی‌فقیه محور وحدت استان گلستان است خاطر نشان کرد: آن چیزی که اهمیت دارد توسعه است و باید در سایه وحدت آن را دنبال کنیم و دغدغه توسعه باید در همه دستگاه‌ها سیطره یابد.

,

وی افزود: ‌شعار و هدف من پرداختن به توسعه است و مشکلات مردم را حل یا کم کنم و با خردجمعی به این مهم بپردازیم و از همه افرادی که دغدغه توسعه استان را دارند دعوت می‌کنم به ما کمک کنند.

,

صفوی در خصوص وجود احزاب در استان هم سخن به میان آورد و ادامه داد: همه احزاب روحی هستند که در کالبد جامعه می‌تپند و با هر نگاهی که داشته باشند حمایت می‌کنیم تا جامعه پویایی داشته باشیم. با همدلی و مشارکت مردم و این احزاب ما می توانیم حرکت رو به جلویی داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه