اخبار داغ

تقدیر و تشکر خانواده شهیدان سید عبدالمحمد از مردم و مسئولان

تقدیر و تشکر خانواده شهیدان سید عبدالمحمد از مردم و مسئولان
خانواده شهیدان عبدالمحمد طی پیامی از مردم و مسئولان حاضر در مراسمات گرامیداشت مادر شهیدان سید عبدالمحمد تقدیر به عمل آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باقرشهرنیوز؛ خانواده شهیدان عبدالمحمد طی پیامی از مردم و مسئولان حاضر در مراسمات گرامیداشت مادر شهیدان سید عبدالمحمد تقدیر به عمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

متن این تقدیرنامه به این شرح است:

,

من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

,

دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه‌کنیم، اما صبر و بردباری او در فقدان فرزندان شهیدش، به آموخت که محبت‌های بی‌منت و بی‌صدای او که جاودانه در زندگی‌مان سبز است، فراموش نکنیم.

,

اینک که دست تقدیر روح بلند مادری مهربان، عاشق و پاکباخته اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام)، مرحومه مغفوره حاجیه خانم ملیحه عزیزی، مادر گرامی شهیدان والامقام سیدمحسن و سیدمصطفی‌عبدالمحمد و مادر بزرگ شهیدمحمدمولائی را با خود به پرواز درآورد و به ملکوت اعلی فرستاد و همه ما را در ماتم و سوگ ابدی نشاند، به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از:

,

خانواده های معظم و معزز شهدا، امام جمعه محترم باقرشهر، فرماندار محترم شهرستان‌ ری، بخشدار محترم کهریزک، شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی باقرشهر، ریاست محترم بنیاد شهید شهرستان ری، هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر، ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد، مداحین و ذاکرین اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) و هیئات مذهبی، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی و مدیران و روسای ادارات و نهادهای انقلابی، فرماندهان محترم سپاه ناحیه حضرت روح ا... (ره) و ناحیه ابوذر، دفتر و ستاد نمازجمعه بخش کهریزک، شهردار و معاون شهرداری آبسرد، کارکنان و مدیران محترم شهرداری باقرشهر و نیروگاه گازی ری، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت باقرشهر و گردان شهادت لشگر ۱۰ سیدالشهدا (ع)، فرماندهان محترم حوزه های کارمندان نواحی حضرت روح ا... (ره) و حضرت عبدالعظیم (ع)، اصحاب رسانه، پیشکسوتان ورزش و ورزشکاران، اهالی و کسبه محترم باقرشهر و ... که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش‌بخش و دلسوزانه خود، مورد تفقد قرار دادند و یا با تلفن، پیامک، ارسال اعلامیه، بنر و با نثار تاج گل و حضور خود مرهمی بر قلب داغداران بودند، صمیمانه تشکر می‌کنیم. و بار دیگر دست همه شما را می‌فشاریم و در این ماه ضیافت الهی دست دعا به امید اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند می‌کنیم و  سلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه