اخبار داغ

باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اعلام کرد؛

گزینه دیگری جز قلعه نویی نداریم

گزینه دیگری جز قلعه نویی نداریم
باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با صدور بیانیه ای ضمن تکذیب گزینه های مطرح شده در رسانه ها با صدور بیانیه ای اعلام کرد: فعلا در حال مذاکره با قلعه نویی است و هیچ گزینه دیگری مطرح نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ موفقیت های فصل گذشته باشگاه ذوب آهن با امیر قلعه نویی یکی از پر افتخارترین سرمربیان لیگ برتر و همچنین نتایج ضعیف و دور از شأن باشگاه سپان در فصل هفدهم لیگ برتر جام خلیج فارس باعث طرح شایعاتی مبنی بر هدایت تیم سپاهان توسط امیر قلعه نویی در فصل آینده لیگ برتر و گزینه هایی از جمله «جواد نکونام» و «علیرضا منصوریان» برای هدایت فصل آینده باشگاه ذوب آهن در رسانه ها و فضای مجازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با صدور بیانیه ای ضمن تکذیب این خبر با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛ فعلا در حال مذاکره با قلعه نویی است و هیچ گزینه دیگری مطرح نیست.

,

در این بیانیه آمده است:

,

باشگاه ذوب‌آهن فصل گذشته لیگ برتر را با امیر قلعه‌نویی سپری کرد و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه حضور مجدد در لیگ قهرمانان آسیا راه را برای تداوم همکاری با این چهره بر روی هر 2 طرف باز گذاشته است و هر 2 طرف خواهان همکاری با هم هستند و بر این مبنا، باشگاه ذوب‌آهن هیچ گزینه دیگری را به عنوان سرمربی در جلسات خود لحاظ نکرده و نمی‌کند و تا قطعی شدن روند این مذاکرات، ذهن خود را معطوف شایعات و گمانه‌زنی‌های خودساخته نخواهد کرد.

,

لازم به ذکر است، این باشگاه برای مربیانی که نام آنها در رسانه‌ها به عنوان گزینه‌های سرمربیگری این تیم یاد می‌شود، از جمله «جواد نکونام» و «علیرضا منصوریان» و غیره احترام ویژه‌ای قائل بوده اما هیچگاه این اسامی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن مطرح نشده است و ذکر این اسامی صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه