اخبار داغ

شهردار باغستان:

شهرداری باغستان ۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد / شهری بدون زیرساخت و با ۹۰ میلیارد بدهی تحویل گرفته‌ایم

شهرداری باغستان ۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد / شهری بدون زیرساخت و با ۹۰ میلیارد بدهی تحویل گرفته‌ایم
شهردار باغستان گفت: متاسفانه در شهری با حدود ۱۱۰ هزار نفر جمعیت، زیرساختهای شهری فراهم نیست و از بسیاری از سرانه های شهری و ضرورتهای یک زندگی توام با آرامش و ایمن محروم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  پایگاه خبری راه مبین ، حسن رنجبر ، شهردار باغستان در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: متاسفانه در شهری با حدود ۱۱۰ هزار نفر جمعیت، زیرساختهای شهری فراهم نیست و از بسیاری از سرانه های شهری و ضرورتهای یک زندگی توام با آرامش و ایمن محروم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

رنجبر افزود: در باغستان مشکلاتی از گذشته بر زمین مانده، از سوی دیگر نیازهای مردم روز به روز بیشتر می شود که تمامی تلاش ما بر این است تا زیرساختهای مطلوب شهری را فراهم نماییم.

,

شهردار باغستان در این جلسه که با حضور اصحاب رسانه برگزار شده بود، برنامه ریزی و تعریف ۷۳ پروژه عمرانی و خدمات رسانی مورد نیاز مردم باغستان را خاطر نشان کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها اعتباری قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

,

وی از بدهی ۹۰ میلیاردی شهرداری باغستان تا پایان سال ۹۶ خبر داد و گفت: شهرداری باغستان امروز ۹۰ میلیارد تومان بدهی قطعی روی سند دارد ولی اعتقاد داریم کار عمرانی و خدمات رسانی باید به مراتب بهتر از گذشته باشد و توجه به زیر ساختهای شهری بایدکامل باشد.

,

وی اضافه کرد: متاسفانه این منطقه به هم پیوسته و دارای بافت واحد و منسجم نیست و از نظر اجتماعی و اقتصادی پراکنده بوده و با اینکه ورودی شهر ۱۲ میلیون نفری تهران محسوب می شود، ولی از نظر ثروت و خدمات رفاهی و فرهنگی پایتخت بی نصیب مانده و با ورود مشاغل آلاینده و کارگاه های مزاحم تهران به باغستان، تنها آلایندگی و از بین رفتن محیط زیست از پایتخت نصیب باغستان شده است.

,

وی تصریح کرد: متاسفانه شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران نگاهی به شهرهای اطراف و معضلات ایجاد شده آن را ندارند و این در حالی است که باید خدمات نو و مدرن شهری و فرهنگی پایتخت وارد شهرهای اطراف از جمله باغستان شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه