اخبار داغ

دادستان کل کشور:

توئیتر به دستور دادستانی فیلتر شده است/ موضوع رفع فیلتر قابلیت طرح در کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه را ندارد

توئیتر به دستور دادستانی فیلتر شده است/ موضوع رفع فیلتر قابلیت طرح در کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه را ندارد
دادستان کل کشور گفت: نرم‌افزار توئیتر به موجب دستور دادستانی فیلتر شده است و نمی‌توان رفع فیلتر آن را در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مطرح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه جشن ستاد حمایت از خانواده زندانیان در پاسخ به این سوال که اخیراً شش وزیر و دو نماینده مجلس و عضوکارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در نامه‌ای خواستار رفع فیلتر از توئیتر شده و اعلام کردند آیا این درخواست مورد قبول واقع می شود، گفت: دیروز با دو نامه مواجه بودیم که تعدادی از وزاری عضو کارگروهتعیین مصادیق محتوای مجرمانه ارایه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: یک نامه جهت رفع فیلتر از توئیتر و طرح در کارگروه بود و نامه دوم هم با شش امضا در رابطه با رفع فیلتر از دو سامانه دیگر بود.

,

منتظری افزود: این دو‌ سامانه قبلا در کمیته مطرح و فیلتر شده بودند اما توئیتر به موجب دستور قضایی فیلتر شده و به همین جهت قابلیت طرح در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه را ندارد و لذا مطرح نخواهیم کرد.

,

دادستان کل کشور گفت: مادامی که شرایط توئیتر مثل گذشته باشد، دستور قضایی به استحکام خود باقی است.

,

وی در خصوص رفع فیلتر دو سامانه دیگر مورد درخواست از سوی وزرا گفت: به لحاظ اینکه قابل طرح است در نوبت گذشته بررسی می کنیم.

,

منتظری افزود: حدود یک سال است که وزرای عضو کارگروه را برای آمدن به جلسه دعوت می‌کردیم اما نمی‌آمدند در حالی که جزء وظایف قانونی‌شان بود.

,

وی گفت: اکنون که درخواست خودشان مطرح است، قطعاً آماده حضور در جلسه هستند اما ما هم موضوع را در نوبت می‌گذاریم و به کارهای یک سال گذشته می‌پردازیم تا ان‌شاءالله نوبت طرح این دو موضوع شود.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه