اخبار داغ

در جلسه راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی رابر مطرح شد؛

تسهیلات کشاورزی درراستای اشتعالزایی و هدفمند خواهد بود/ آزمایشگاه عسل و بحث به نژادی زنبور در رابر راه اندازی می شود

تسهیلات کشاورزی درراستای اشتعالزایی و هدفمند خواهد بود/ آزمایشگاه عسل و بحث به نژادی زنبور در رابر راه اندازی می شود
جلسه راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی شهرستان رابر در زمینه اشتغالزایی به همت امام جمعه شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از صبح رابر؛ در این جلسه امام جمعه رابر، باآرزوی قبولی طاعات وعبادات درماه مبارک رمضان گفت: پشتوانه روحی فرد یکی از ارکان اساسی موفقیت انسان درمسیر پیشرفت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رابر,

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با اشاره به اینکه لازمه پیشرفت جدیت وپشتکاراست گفت: نباید منتظراین باشیم که باراه اندازی یک مجموعه راه صدساله رایکساله طی کنیم.

,

وی افزود: ماباید با توکل، تلاش وصبر به سمت وسویی برویم که علاوه برخودمان برای دیگران هم ایجاد اشتغال کنیم.

,

حجت الاسلام صادقی بااشاره به اینکه متاسفانه بیشتر جوانان امروز تن پرور و دنبال کار اداری هستند گفت: دولت به دنبال کوچک کردن بدنه خود است پس بهتر است وارد مشاغل آزاد شویم و نگران آینده نباشیم.

,

مدیریت جهادکشاورزی رابر نیز در این جلسه باتبریک ماه مبارک رمضان گفت: مدیریت جهادکشاورزی رابر سال گذشته۳میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات کشاورزی پرداخت کرده است.

,

ایمان کریمقاسمی با اشاره به اینکه امسال اگر قرارباشد تسهیلاتی پرداخت شود حتما باید درراستای اشتعالزایی و هدفمند صورت بگیرد اظهارداشت: درحوزه جهادکشاورزی طرح های مختلفی داریم که می توانیم باهمفکری رونق دهیم.

,

وی کشاورزی سنتی را خلع خواند افزود: درجهاد کشاورزی رابرکارشناسانی با حداقل ۱۰سال کارفنی داریم که می توانیم از این ظرفیت برای توجیه مردم وسوق دادن آنها بسوی کشاورزی مدرن استفاده کنیم و ازکشاورزی سنتی که علنا برای مردم درامدی ندارد فاصله بگیریم.

,

وی ضمن قدردانی از دغدغه امام جمعه رابر وحضور افراد علاقمندگفت: درصددایجادکارگروهی در بخش های مختلف کشاورزی هستیم و پس از اموزش درشهرستان توسط این مدیریت بازدیدهای میدانی هم از طرح های اجراشده درسطح استان باحضور افراد خواهیم داشت.

,

کریمقاسمی بااشاره به اینکه ما می خواهیم ازکمترین امکانات بیشترین سود را کسب کنیم گفت: در این راستا می توان از طرح های کوچک مثل ایجاد گلخانه های کوچک، تولیدتراریوم، پرورش گوسفند وبزهای نژاددار ، دستگاه میوه خشک کن، کشت گیاهان دارویی وتولید وپرورش جوجه شروع کرد.

,

وی عنوان کرد: متقاضیان تسهیلات اشتغالزای روستایی باید ۲۰ درصد آورده داشته باشند.

,

مدیرجهاد کشاورزی رابرهمچنین از راه اندازی آزمایشگاه عسل و بحث به نژادی زنبور درتصویب تسهیلات اشتغالزایی و ارجاع پرونده به بانک های شهرستان خبرداد.

,

در ادامه این جلسه همچنین مدیر بیمه روستایی شهرستان رابر با آرزوی قبولی طاعات وعبادات حضار گفت: هدف از برگزاری این جلسه خود اشتغالی افراد است ونیازمند همت و علاقه کسانی که حتی می خواهند از صفر شروع کنند.

,

علیرضا کاشف بااشاره به اینکه درطول زمان اقتصاد کشاورزی ما با ریسک همراه بوده گفت: ما می توانیم از جزء شروع کنیم و سپس در صورت درامدزایی وعلاقمندی کارمان را گسترش دهیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه