اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر گلستان:

شهرداری باید به جذب سرمایه‌گذار و ایجاد درآمد پایدار توجه داشته باشد / نقش شورای اسلامی شهر در توسعه گلستان اساسی بوده است

شهرداری باید به جذب سرمایه‌گذار و ایجاد درآمد پایدار توجه داشته باشد / نقش شورای اسلامی شهر در توسعه گلستان اساسی بوده است
عضو شورای اسلامی شهرگلستان گفت: شهرداری‌ها باید در جهت جذب سرمایه گذار و همچنین ایجاد درآمد پایدار برنامه‌ریزی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل مرادی ، عضو شورای اسلامی شهرگلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با تاکید بر اهمیت توسعه مشارکت بخش خصوصی، اظهار داشت: مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در شهرها از جمله راهکارهای اساسی و مناسب در رفع نیازها و دغدغه‌های مالی شهرداری‌ها به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه , بهارستانه,

وی در ادامه به تاثیر این موضوع در افزایش سرعت پیشبرد کارها و شکوفایی شهر اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و همچنین شهرداری شهرگلستان از سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر حمایت می کند.

,

مرادی با اشاره به اینکه در حدود دو دهه از تاسیس شهرگلستان می گذرد، اذعان داشت: در طول این مدت توسعه و تغییرات چشمگیری در این شهر ایجاد شده است که بدون تردید نقش شورای اسلامی شهر در این تحولات پررنگ و اساسی می باشد.

,

وی همچنین در رابطه با اهداف و برنامه‌های دوره پنجم شورای اسلامی شهرگلستان، تشریح کرد: افزایش سرمایه گذاری‌ها در شهر در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی جزو اهداف اصلی این دوره شورای اسلامی شهر است.

,

عضو شورای اسلامی شهرگلستان باتاکید بر اینکه شهرداری‌ها می بایست به جهت جذب سرمایه‌گذار و درآمد پایدار برنامه‌ریزی نمایند، بیان داشت: شهرداری‌ها وابسته به اعتبارات حاکمیتی نمی باشند و به همین منظور هنر مدیریت شهری برنامه‌ریزی مطلوب در جهت مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های مختلف اقتصادی و درآمدزا است.

,

وی در پایان باتوجه لزوم رسیدگی به نیازهای شهر و شهروندان و همچنین رفع کمبودهای موجود، افزود: احداث سالن‌های ورزشی، کتابخانه و بوستان‌های جدید در راستای توسعه سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز جزو اصلی‌ترین اقداماتی می باشد که شورای اسلامی شهرگلستان در سال جاری قصد انجام آن‌ها را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه