اخبار داغ

نماینده مردم قروه و دهگلان؛

وریا غفوری بازیکن فنی و با سابقه کردستانی باید به تیم ملی باز گردد

وریا غفوری بازیکن فنی و با سابقه کردستانی باید به تیم ملی باز گردد
در پی حذف فوتبالیست کردستانی از لیست تیم ملی اعزامی به بازیهای جام جهانی ، نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: وریا غفوری بازیکن فنی و با سابقه کردستانی باید به تیم ملی باز گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، در پی حذف فوتبالیست کردستانی از لیست تیم ملی اعزامی به بازیهای جام جهانی ، نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: وریا غفوری بازیکن فنی و با سابقه کردستانی باید به تیم ملی باز گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,
 
,
وی افزود: حذف ناباورانه وریا غفوری اجحاف در حق کل ورزش کردستان در رقابت های ملی و بین المللی است و این موضوع، زیبنده ورزش استان نیست.
,
 
,
مرادی خاطر نشان کرد: قرار گرفتن این بازیکن شایسته کردستان در لیست ذخیره و عدم همراهی آن در اردوی تیم ملی در ترکیه موجب نگرانی مردم استان شده است.
,
 
,
نماینده شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای بازگشت حق و حقوق وریا غفوری از طریق وزیر ورزش و جوانان پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد تا این بازیکن ارزشمند استان با بازگشت دوباره نماینده سربلند و شایسته کردستان در رقابت های جام جهانی باشد.
,
 
,
وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان کردستان نباید مظلوم واقع شوند و بنده به عنوان وکیل مردم برای رسیدن به جایگاه اصلی نام آوران کردستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
,
 
,
علیمحمد مرادی اظهار داشت : وضعیت وریا غفوری فوتبالیست نام آور کردستانی تا رسیدن به حق قانونی و بازگشت به تیم ملی که کمترین جایگاهی است برای بازیکن استان به جدیت پیگیری و رسیدگی می کنم و مسئولان ورزش کشور بدانند که حذف ورزشکاران و قهرمانان بدون هیچگونه دلیل فنی دور از دید مردم و جامعه ورزش استان نخواهد ماند و بنده نیز به عنوان سخنگوی مردم این موارد را به هیچ وجه تأئید نخواهم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه