اخبار داغ

رئیس بسیج جامعه زنان :

دو بال پرواز دفاع مقدس رشادت های رزمندگان و خانواده های صبور آن هاست

دو بال پرواز دفاع مقدس رشادت های رزمندگان و خانواده های صبور آن هاست
رئیس بسیج جامعه زنان گفت : رشادت های رزمندگان و خانواده های صبور آن ها در واقع دو بال پرواز این حرکت عظیم می باشد و این پیروزی عظیم مرهون مجاهدت های رزمندگان و صبوری و استقامت خانواده های گرانقدر آن هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرمان1400 ؛ مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سالروز فتح خرمشهر و نقش زنان در دفاع مقدس اظهار داشت : حماسه بی نظیر دفاع مقدس در یادها و خاطرات مردم ما همیشه جاودان خواهد بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان1400, مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سالروز فتح خرمشهر و نقش زنان در دفاع مقدس اظهار داشت : حماسه بی نظیر دفاع مقدس در یادها و خاطرات مردم ما همیشه جاودان خواهد بود .,

وی گفت : رشادت های رزمندگان و خانواده های صبور آن ها در واقع دو بال پرواز این حرکت عظیم می باشد و این پیروزی عظیم مرهون مجاهدت های رزمندگان و صبوری و استقامت خانواده های گرانقدر آن هاست بنابراین هیچ وقت امکان بررسی ابعاد مختلف دفاع مقدس میسر نمی شود مگر این که به آن موضوع و مسئله مهم توجه داشته باشد .

,

رئیس بسیج جامعه زنان خاطر نشان کرد : زنان صبور ، فهیم ، مجاهد و انقلابی همواره در طول ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن در زمان فعلی که یاران مقاومت اسلامی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) همچنان در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی حضور جدی و فعالی دارند.

,

اصلانی با بیان این که امروز رزمندگان جبهه مقاومت با صبوری خانواده ها و همسران جوانشان مورد تشویق قرار می گیرند ، توضیح داد : این زنان در نبود همسرشان خانواده را مستحکم نگه می دارند و این مولفه ها واقعا بی نظیر است و شاید برای خیلی ها هم قابل فهم نباشد که چطور یک همسر جوان با فرزندان خردسال راضی می شود که همسرش برود و مفقود الاثر شود و یا به شهادت برسد .

,

وی اضافه کرد : همسران جوان این رزمندگان هیچ گاه خم به ابرو نمی آورند و با صبوری ، عزتمندی و شرف خود این راه را ادامه می دهند تا دشمنان را ناامید کنند از این که جبهه حق از انسان های مجاهد خالی نیست .

,

رئیس بسیج جامعه زنان ادامه داد : در این میان رسانه ها این رسالت را دارند که ابعاد وجودی این زنان عزیز و ارزشمند را به جامعه معرفی کنند و آن ها بیایند و بگویند که چگونه این مسیر را خود انتخاب کرده اند.

,

اصلانی افزود : بسیاری از این خانم های عزیز در ابتدای ازدواجشان این شرط را دارند که در کنار همسرشان باشند و در مسیر اسلام قدم بردارند و به نوعی زن و شوهر جوان از ابتدا و از زمان خواستگاری این مسیر را انتخاب می کنند و آن خانم هم با تمام وجود می بپذیرد که با آگاهی و بصیرت در این مسیر قدم بگذارند .

,

وی عنوان کرد : بنابراین بدون استثناء هیچ کدام از این خانم ها در دوران دفاع مقدس و چه در دوران فعلی مدافعان حرم بعد از شهادت همسر خود ندیدیم که ابراز کنند که من نمی دانستم و اصلا این واژه ها در قاموس آن ها نیست .

,

رئیس بسیج جامعه زنان گفت : رزمندگان بارها بارها به جبهه ها می رفتند و مجروح می شدند و بعد از بهبودی دوباره به جبهه برمی گشتند و همسر این رزمندگان بودند که خود این مسیر را فراهم کردند و این نشان از انتخاب آگاهانه و با بصیرت خودمان است .

,

اصلانی در پایان اظهار داشت : مقام معظم رهبری هم در پیامی به کنگره ۷ هزار شهید زن کشورمی فرمایند زنان عطیف و شریف و خانواده محور هستند و در عین حال در بطن جامعه حضوری موثر و فعالی دارند .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه