اخبار داغ

فائزه ذبیحی؛

گلوله‌هایی که تبدیل به نُت موسیقی شد/ افشای ماهیت داعش با هنر

گلوله‌هایی که تبدیل به نُت موسیقی شد/ افشای ماهیت داعش با هنر
یکی از هنرمندان راه یافته به نمایشگاه پوستر «پایان یک داعش» معتقدست با کمک هنر می توان دیدگاه جامعه جهانی را نسبت به تروریسم روشن‌تر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فائزه ذبیحی گرافیست جوانی که دو پوسترش به نمایشگاه مسابقه «پایان یک داعش» راه یافته است درباره شرکت در این مسابقه گفت: معمولا فراخوان های ماه را پیگیری می کنم و وقتی فراخوان مسابقه «پایان یک داعش» را دیدم چون می دانستم موضوعی تاثیرگذار است و خیلی جای کار دارد، تصمیم گرفتم در این مسابقه شرکت کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در توضیح آثار راه یافته اش به نمایشگاه بیان کرد: اولین پوسترم خمپاره ای است که به شکل مشت درآمده است و این مشت به معنای مردم و افرادی است که در حال مبارزه و مقابله با داعش هستند. دومین پوسترم نیز ۲ اثر گلوله روی دیوار است که به شکل نُت موسیقی درآمده است و پیام و شعار این پوستر این است که جنگ را تبدیل به موسیقی زندگی کنیم.

,

ذبیحی در پاسخ به اینکه آیا برپایی چنین مسابقات هنری در ابعاد جهانی تاثیرگذار خواهد بود، گفت: هنر ابزار مناسبی برای مقابله با تروریسم و جنگ است و برپایی مسابقات و نمایشگاه هایی نظیر «پایان یک داعش» باعث می شود به تدریج دیدگاه جامعه جهانی نسبت تروریسم روشن‌تر شود و مسلماً بر دیدگاه های سیاسی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

,

به گزارش مهر؛ نمایشگاه آثار مسابقه «پایان یک داعش» در گالری های عالی و خانه عکاسان حوزه هنری برپاست و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این مسابقه ۱۲ خرداد ماه برگزار می شود.

,

این مسابقه به همت مرکز تجسمی حوزه هنری و گروه هنرهای تجسمی روایت فتح برگزار شده است. مسابقه بین‌المللی «پایان یک داعش» تا اسفند سال ۹۶ در جریان بود و طی آن تعداد ۲۱۲۰ اثر از ۸۷۰ شرکت کننده از ۶۴ کشور جهان به دبیرخانه این مسابقه رسید و آثار برگزیده توسط هیاتی متشکل از داوران ایرانی و خارجی انتخاب شدند و در حال حاضر نمایشگاه این آثار برپاست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه