اخبار داغ

پژمانفر در گفتگو با دانا:

سوال مجلس از وزیر کشور درباره حواشی طرح ترافیک جدید پایتخت/ تعداد زیادی از خبرنگاران بدون هیچ دلیلی از داشتن مجوز طرح ترافیک محروم شدند

سوال مجلس از وزیر کشور درباره حواشی طرح ترافیک جدید پایتخت/ تعداد زیادی از خبرنگاران بدون هیچ دلیلی از داشتن مجوز طرح ترافیک محروم شدند
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: سیاسی کاری در زندگی و مدیریت شهری نباید به شکلی پیش برود که اقدامات و تلاش هایی که در سال های گذشته برای حل مشکلات تهران صورت گرفته نابود و از بین برود؛ مسئولان شهرداری تهران اگر آبی برای مردم نمی‌آوردند حداقل کوزه‌ای هم نشکنند.
[

نصرالله پژمان‌فر، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اشکالاتی که طرح ترافیک امسال برای مردم به وجود آورده است اظهار داشت: موضوع طرح ترافک امسال حاشیه های زیادی را به دنبال خود داشته است و حتی ما برای حل مشکل مردم به ویژه وانت دار ها و ... ماتباتی انجام داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه مسئول مستقیم هرج و مرج در موضوع طرح ترافیک شهرداری و وزارت کشور است عنوان کرد: موضوع ترافیک شهر تهران یکی از مسائل جدی امروز است که باید برای آن برنامه‌های مشخصی وجود داشته باشد ولی آنچه که ما امروز مشاهده می کنیم بی برنامگی در ترافیک شهر تهران است.

,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در ادامه گفت: بی برنامگی در توزیع آرم طرح ترافیک نه تنها نتوانسته است موضوع ترافیک تهران را حل کند بلکه یک نارضایتی عمومی ایجاد کرده است؛ جمعیت زیادی از وانت دارها، خبرنگاران و تاکسی داران به ما مراجعه کرده و شاهد  هستیم که وضعیت نا به سامانی دارند.

,

پژمان فر با بیان اینکه امسال زمان طرح ترافیک افزایش یافته است گفت: این موضوع مشکلات زیادی را برای کسانی که محل زندگی آنها در محدوده طرح ترافیک است به وجود آورده؛ زندگی این افراد به شدت تحت تأثیر تصمیمات غلط برخی در حوزه ترافیک شهر تهران قرار گرفته است.

,

وی همچنین گفت: بخشی از خبرنگاران نیز علیرغم پذیرفته شدن مدارکشان، به آنها طرح ترافیک تعلق نگرفته و به نظر می رسد یک رویکرد دوگانه ای برای ارائه طرح ترافیک به خبرنگاران وجود داشته است که باعث شده است تعداد زیادی از آنها بدون هیچ دلیلی از داشتن این طرح محروم شوند.

,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در ادامه افزود: ترافیکی که امروز در مرکز شهر تهران مشاهده می شود حاکی از آن است که هدف از طرح ترافیک جدید نه تنها حل معضل ترافیک شهری نبوده بلکه تنها با هدف درآمد زایی اجرا شده است. طرح ترافیک جدید معضل آلودگی هوا را هم حل نمی کند و تنها یک درآمد پایدار برای شهرداری به حساب می رود.

,

پژمان فر همچنین بیان داشت: رویکرد چندگانه در شهرداری برای هیچ کس قابل قبول نیست و از وزارت کشور در قالب یک سوال خواسته ایم به این موضوع به شکل جدی ورود پیدا کند و بعد از بررسی این مساله، تخلفات صورت گرفته را گزارش کند. مشکلات زندگی این افراد قابل چشم پوشی نیست.

,

وی افزود: سیاسی کاری در زندگی و مدیریت شهری نباید به شکلی پیش برود که اقدامات و تلاش هایی که در سال های گذشته برای حل مشکلات تهران صورت گرفته نابود و از بین برود؛ مسئولان شهرداری تهران اگر آبی برای مردم نمی‌آوردند حداقل کوزه‌ای هم نشکنند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه