اخبار داغ

کارشناس امور سیاسی منطقه:

راهپیمایی بازگشت فلسطین، جامعه جهانی را برعلیه رژیم صهیونیستی شوراند/ وحشت رژیم صهیونیستی از اقدامات مسلحانه جهاد اسلامی

راهپیمایی بازگشت فلسطین، جامعه جهانی را برعلیه رژیم صهیونیستی شوراند/ وحشت رژیم صهیونیستی از اقدامات مسلحانه جهاد اسلامی
کارشناس امور سیاسی منطقه گفت: راهپیمایی بازگشت مردم فلسطین،رژیم صهیونیستی را منزوی کرده و جامعه جهانی را برعلیه این رژیم شورانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی سید افقهی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا،اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در مقابل تظاهرات انبوه مردم فلسطین به ویژه مردم غزه شوکه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید هادی سید افقهی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا،, موج رسا, اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در مقابل تظاهرات انبوه مردم فلسطین به ویژه مردم غزه شوکه شده است.,

وی با بیان اینکه این رژیم تصور نمی کرد همه مردم فلسطین پای کار بیایند،افزود: مشاهده کردیم که این تظاهرات  حتی تا نزدیک خطوط حماس ادامه یافت و پرچم فلسطین برافراشته شد.

,

این کارشناس با بیان اینکه این تظاهرات برای رژیم صهیونیستی گران تمام شد اگر چه شهدای بسیاری در فرآیند راهپیمایی بازگشت تقدیم شد،افزود: این موضوع رژیم صهیونیستی را منزوی کرد و جامعه جهانی را برعلیه این رژیم شورانده است.

,

 کارشناس امور سیاسی منطقه با اشاره به برگزاری  جلسه شورای امنیت،جلسه فوق العاده اتحادیه عرب و جلسه فوق العاده سازمان همکاری کشورهای اسلامی،گفت: شاید این برنامه ها تغییر جدی در استراتژی رژیم صهیونیستی نسبت به مردم  فلسطین ایجاد نکند اما موجب فشار سیاسی، روانی و بین المللی و بد نام شدن رژیم صهیونیستی شد.

,

سیدافقهی ادامه داد: این فشارها موجب شد تا تعداد شهدای فلسطین کاهش یابد در حالی که هفته گذشته در یک روز – روز انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس - 63 شهید تقدیم شد، اما در روزهای اخیر به شدت تعداد شهدا کاهش یافت.

,

وی افزود: طبیعی است رژیم صهیونیستی وحشت داشته باشد که سازمان حماس و جهاد اسلامی در بستر اعتراضات مردمی دست به اقدام مسلحانه بزنند.

,

کارشناس امور سیاسی منطقه یادآور شد: این بمباران این  پیام را دارد که" اگر بخواهید شما بحران را افزایش دهید،من شما را میزنم و اگر قرار است از این  تظاهرات به نیروها شلکیک شود،ما اطراف غزه و خود غزه را بمباران می کنیم".

,

سید افقهی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال  تضعیف روحیه مردم فلسطین است تا مردم از اهداف خود دست بردارند در حالی که این مردم از شرف،هویت، تاریخ و مقدسات خود دفاع می کنند و امکان ندارد به خانه های خود برگردند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه