اخبار داغ

استفاده از کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی در بین مردم است

استفاده از کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی در بین مردم است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز است در رابطه با استفاده از کالای ایرانی و تعدیل مصرف که یک مسئله حیاتی برای بقای سیاسی و اقتصادی هر کشوری است، فرهنگ‌سازی صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد کارگران دهکردی  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛  اظهار کرد: نیاز است در رابطه با استفاده از کالای ایرانی و تعدیل مصرف که یک مسئله حیاتی برای بقای سیاسی و اقتصادی هر کشوری است، فرهنگ‌سازی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: مسئله استفاده از کالای ایرانی بایستی در دو بخش بسترسازی فرهنگی برای مصرف‌کننده و زمینه‌سازی عملی در بخش تولید مورد بررسی قرار بگیرد که وظیفه این طرح پرداختن به موضوع فرهنگ‌سازی در جهت استفاده از کالای ایرانی و تعدیل مصرف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف طرح پیشنهادی فرهنگی حمایت از کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: استفاده از کالای ایرانی، ایجاد همگرایی بین دستگاه‌های فرهنگی و تولیدی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و اجتماعی ملی، بسترسازی جهت اشتغال جوانان و جلوگیری از خروج ارز از کشور و حمایت فرهنگی و عمومی از تولید داخلی و توسعه اقتصاد کشور  از اهداف این طرح است.

کارگران در ادامه با بیان اینکه در طرح فرهنگی حمایت از کالای ایرانی برای مجریان طرح راهکارهایی تعیین شده است، گفت: تبدیل استفاده از کالای ایرانی به گفتمان، فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، ارتقا و کیفیت‌بخشی سطح فناوری بخشی از این راهکارها است و درهمین راستا برنامه‌ها و فعالیت‌های هر دستگاه مشخص و جهت اجرا ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه