اخبار داغ

نماینده مردم نیشابور در مجلس خبر داد:

آخرین وضعیت طرح سوال از رئیس‌جمهور

آخرین وضعیت طرح سوال از رئیس‌جمهور
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: موضوع اصلی دعوت از رئیس جمهور پاسخ گویی در خصوص چرایی عدم رفع مشکلات موسسات مالی و اعتباری است و تعداد امضاهای جمع شده هنوز قطعی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید گرمابی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به طرح مجلس در خصوص دعوت از رئیس جمهور و طرح سوال از وی، اظهار کرد: چندی پیش زمزمه های طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس وجود داشت و اکنون نیز به اوج خود رسید و تصمیم گرفته شد تا رئیس جمهور به مجلس دعوت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: موضوع اصلی دعوت از رئیس جمهور پاسخ گویی در خصوص چرایی عدم رفع مشکلات موسسات مالی و اعتباری است و تعداد امضاهای جمع شده هنوز قطعی نیست.

,

 

,

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد این امضاها قابل توجه است، گفت: البته طرح سوال فقط مختص به موسسات مالی و اعتباری نبوده و مجموعه سوالاتی آماده شده است تا از ایشان پرسیده شود که در خصوص مسائل  روز کشور و همچنین مسائل مالی است.

,

 

,

وی ادامه داد: هنوز زمان دعوت از رئیس جمهور به مجلس مشخص نشده و به مجلس نیز اعلام نشده است و نمایندگان منتظر دعوت و اعلام زمان اصلی آن توسط هیئت رئیسه هستند.

,

 

,

گرمابی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس در خصوص ادامه برجام با اروپا نیز از رئیس جمهور سوال می کند؟ بیان کرد: مجموعه سوالاتی که تدوین شده است سوالی در این خصوص در آن مطرح نشده است و بعید هم می دانیم سوالی در خصوص برجام مطرح شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: مطالبه مجلس از دولت در خصوص برجام همان روال معمولی است که باید با اتحادیه اروپا طی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه