اخبار داغ

رئیس کمیته امداد قرچک:

اهدا ۳۰ سبد کالا به نیازمندان در شهرستان قرچک/ همکاری ۱۲۳۷ حامی نیکوکار با کمیته امداد قرچک

اهدا ۳۰ سبد کالا به نیازمندان در شهرستان قرچک/ همکاری ۱۲۳۷ حامی نیکوکار با کمیته امداد قرچک
رئیس کمیته امداد قرچک گفت: 30 سبد کالا اهدایی از طرف خیران و نیکوکاران به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد قرچک اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا غضنفری رئیس کمیته امداد قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: هم اکنون 254 فرزند یتیم و 475 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرچک هستند، گفت: هزار و 237  خی، حامی این فرزندان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ,

غضنفری به کمک های که در سال 96 به طرح اکرام ایتام و محسنین شده است، اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک میلیارد و 200 میلون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی از طرف حامیان به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد قرچک کمک شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: حامیان خیر و نیکوکار از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 35 میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین کمک کرده اند.

,

رئیس کمیته امداد قرچک در ادامه با بیان اینکه در سال 96 بیش از 278 میلیون تومان برای خرید واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت هزینه شد، افزود: کلید 17 واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شد.

,

وی تصریح کرد: از این تعداد 12 واحد مسکونی در شهر و پنج واحد آن در روستاها به مددجویان واگذار شد.

,

غضنفری با تاکید بر اینکه تهیه مسمن مناسب برای مددجویان از مهمترین دغدغه های این نهاد است، بیان کرد: اگر مشکل مسکن مددجویان برطرف شد بقیه مشکلات آنها نیز حل می شود.

,

وی یادآور شد: علاوه بر خرید مسکن برای مددجویان تعمیرات کلی و جزیی برای آنها انجام می شود که در سال گذشته 84 واحد مسکونی تعمیر و بازسازی شد.

,

رئیس کمیته امداد قرچک با قبولی طاعات و عبادات هموطنان، تاکید کرد:  در سه روز اول ماه مبارک رمضان 30 سبد کالا بین خانواده های تحت حمایت توزیع شده است،برای تهیه این سبدهای کالا شش میلیون تومان هزینه شده است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر اهدا سبدهای کالا 270دست شلوار لی دخترانه و پسرانه به فرزندان خانوارهای نیازمند اهدا شد که ارزش ریالی آنها 87 میلیون تومان برآورد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه