اخبار داغ

اخبار نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری؛

دستگیری دو سارق با ۱۰ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری/ تصادف سواری پژو با موتورسیکلت یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت

دستگیری دو سارق با ۱۰ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری/ تصادف سواری پژو با موتورسیکلت یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت
جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان طی ۲۴ ساعت گذشته دو سارق را با ۱۰ فقره سرقت دستگیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فضل اله برزوئی جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و احشام رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان های شهرکرد، لردگان، فارسان و کیار با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت موفق شدند دو سارق را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت و احشام اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

تصادف پژو با موتورسیکلت یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت

سرهنگ سیروس میرزایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در بخش فلارد محدوده روستای "قره" ماموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در این محل مشخص شد در این حادثه رانندگی یک دستگاه پژو پارس با یک موتورسیکلت برخورد کرده که متاسفانه راکب موتورسیکلت در دم فوت کرده و راننده و دو سرنشین پژو نیز مجروح شدند.

میرزایی بیان داشت: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ راننده سواری پژو پارس اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس پرتی را فراهم می کند، بپرهیزید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم.
دستگیری ۳۳ خرده فروش مواد مخدر در شهرکرد

سرهنگ سلیمان ریاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی مقامات قضائی طی عملیات گسترده ای در مناطق مختلف شهرکرد ۳۳ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

ریاحی ادامه داد: در این عملیات دو کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

ریاحی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تآکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با خرده فروشان مواد مخدر طی سال جاری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاطعیت دنبال می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, تصادف پژو با موتورسیکلت یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت ,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
, دستگیری ۳۳ خرده فروش مواد مخدر در شهرکرد ,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه