اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد:

نانوایی‌های یزد در ماه رمضان صبح ها مجبور به پخت نان نیستند

نانوایی‌های یزد در ماه رمضان صبح ها مجبور به پخت نان نیستند
رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد گفت: نانوایی‌ها علاوه بر عصر و شب، ظهر هم نان پخت می‌کنند چرا که برای همه مقدور نیست که در یک بازه زمانی خاصی به نانوایی مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد در گفت وگو با خبرنگار یزدرسا، در رابطه با ساعات کاری نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان گفت: در هر محله‌ای یکی دو تا نانوایی وجود دارد که صبح‌ها نیز نان پخت می‌کنند و آن هم بیشتر نانوایی‌هایی است که شرایط خاص دارند مثلا برخی از نانوایی‌ها برای بیمارستان‌ها نان پخت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

جلال پیروزفر افزود: همچنین برخی از نانوایی‌ها بازه زمانی صبح برای مساجد که تعداد بالایی نان درخواست دارند نان پخت می‌کنند چرا که پخت تعداد بالا در ساعات پایانی روز و در آستانه افطار -که به طور طبیعی نانوایی‌ها شلوغ است-امکان‌پذیر نیست.

,

وی با بیان اینکه اجباری برای پخت نان در نوبت صبح توسط نانوایی‌ها وجود ندارد، یادآور شد: ساعات اصلی کار نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان ظهر و بعد از ظهر است. برخی از از نانوانی‌ها هم تا 11:30 شب نان پخت می‌کنند که این البته به میزان مشتری آن‌ها بستگی دارد.

,

پیروزفر اظهار داشت: نانوایی‌ها علاوه بر عصر و شب، ظهر هم نان پخت می‌کنند چرا که برای همه مقدور نیست که در یک بازه زمانی خاصی به نانوایی مراجعه کنند، لذا ساعات کاری نانوایی‌ها متنوع است تا هم هجوم مردم در آستانه افطاری موجب شلوغی نانوایی نشود و همچنین کسانی هم که در آستانه افطار امکان خرید نان ندارند بتوانند زودتر نان موردنیازشان برای افطار را تهیه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه