اخبار داغ

رییس فرهنگسرای امید:

فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی باید در کشور نهادینه شود

فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی باید در کشور نهادینه شود
متولیان فرهنگی می‌توانند با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف افراد جامعه را به حمایت از محصولات ایرانی و شعار سال تشویق کنند، فرهنگ سازی در این راستا بسیار تاثیرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه خسروی رییس فرهنگسرای امید در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی برای پویایی اقتصاد کشور ضروری است و باید در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش رویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی افزود: فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی برای حمایت از اقتصاد ایران و توسعه کشور باید در کشور نهادینه شود و متولیان و مدیران فرهنگی می‌توانند در این مورد اقدامات خوب و تاثیرگذاری برای پیشبرد اهداف کشور همراه با فرهنگ سازی داشته باشند.

,

خسروی با اشاره به کیفیت کالای ایرانی بیان کرد: بسیاری از کالاهای ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند که باید با تشویق افراد خانواده و جامعه از آنان حمایت کنیم.

,

وی ادامه داد: در فرهنگسرای امید برنامه‌های متعدد همراه با مخاطب شناسی در طول سال با موضوع حمایت از کالای ایرانی خواهیم داشت و امیدواریم گام خوبی برای فرهنگ سازی در این مورد برداریم.

,

رییس فرهنگسرای امید در مورد تبیین شعار سال مطرح کرد: شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان شد برای پیشرفت و نجات کشور مهم است و نادیده گرفتن آن ضربه‌های بسیار زیادی را ایجاد خواهد کرد.

,

وی با تاکید بر "نه به کالای خارجی" اذعان داشت: برای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی بسته‌های فرهنگی با محتوای تشویق شهروندان به خرید محصولات ایرانی و آثار زیان بار عدم خرید کالای ایرانی در حال آماده سازی است؛ امیدواریم همه افراد جامعه برای تحقق شعار سال همت کنند.

,

خسروی خطاب به مسئولان فرهنگی گفت: همه مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی وظیفه خطیری برای فرهنگ سازی مباحث مهم کشور از جمله موضوع اقتصادی و حمایت از کارگر و کالای ایرانی دارند.

,

وی نقش بانوان را در حمایت ازکالای ایرانی بسیار مهم دانست و گفت: بانوان به عنوان هدایت کننده و تصمیم گیرنده در خانواده محسوب می‌شوند که می‌توانند با تشویق افراد خانوده آنان را به خرید محصولات ایرانی هدایت کنند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و توسعه کشور باشیم.

,

رییس فرهنگسرای امید در پایان بیان کرد: برنامه "من ایرانی ام" با هدف تشویق و ایجاد انگیزه برای حمایت از محصولات ایرانی برای عموم شهروندان برگزار شد همچنین پیمان نامه حمایت از شعار سال قرائت گردید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه