اخبار داغ

در آستانه سوم خرداد ماه صورت گرفت؛

برگزاری همایش «عصر شعر و خاطره حماسه آزادسازی خرمشهر» در شهرکرد

برگزاری همایش «عصر شعر و خاطره حماسه آزادسازی خرمشهر» در شهرکرد
به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر، همایش «عصر شعر و خاطره حماسه آزادسازی خرمشهر» در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، همایش عصر شعر و خاطره حماسه آزادسازی خرمشهر، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام، نماینده محترم ولایت فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، پیشکسوتان و رزمندگان عملیات بیت المقدس، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولین در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
, ,

 

,

در این مراسم چند تن از پیشکسوتان و رزمندگان عملیات بیت المقدس استان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت خود بیان کردند و با مرثیه سرایی و شعر خانی یاد آن دوران را زنده کردند.

,

,
, ,

 

,

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده محترم ولایت فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به سخنرانی پرداخت و با تجلیل از رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، حضور آنها را به عنوان رزمنده در جبهه های جنگ یک افتخار دانست و گفت: دوران دفاع مقدس یک دوره کامل انسان سازی بود، هرچه یک انسان برای کمال و تعالی نیاز دارد در این دوران بود.

,
, ,

 

,

همچنین در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان چهارمحال و بختیاری با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

,
, ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه