اخبار داغ

شهردار قرچک:

کف پوش های سطح شهر قرچک مورد توجه شهرداری قرچک است

کف پوش های سطح شهر قرچک مورد توجه شهرداری قرچک است
شهردار قرچک گفت: در طراحی تسهیلات عابرین پیاده باید کف پوش معابر سطح شهرقرچک مورد توجه قرار گیرد که مسیرهای پیاده روی باید قابل استفاده برای کلیه افراد باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; محسن شریف شهردار قرچک در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: در ادامه اجرای پروژه‌های عمرانی، پیاده روسازی و کف‌پوش معابر و میادین شهر قرچک با شتاب بیشتر در حال اجرا است.
وی گفت: عملیات بهسازی معابر سطح شهر روند اجرایی خود را دنبال می کند تا علاوه بر زیبایی منظر شهری وضعیت ایمنی در معابر افزایش یابد.
شریف در ادامه به نقش مهم پیاده رو ها را در معماری شهری یادآور شد و گفت: پیاده روها باید یک استاندارد اساسی را دنبال کنند که متناسب با هدف ساخت آنها این امکان را به شهروندان داده تا به معنای عام در کنار اصل حفاظت و ایمنی شخصی بتواند بعنوان عابر از فضای لازم برای عبور و مرور شهری استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی و ساخت پیاده رو از جمله فعالیتهای سالانه شهری محسوب می شود که به منظور تسهیل در تردد عابرین و زیباسازی منظر شهری انجام می شود.

شهردار قرچک با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی به عنوان طرح هایی برای توسعه و آبادانی شهر بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: اجرای کف پوش منطقه یک به مساحت 3و 500 مترمربع و بوستان محله ای گلبرگ جدول گذاری و کف پوش پرسی با متراژ 600 مترمربع از جمله از این پروژه ها است و شهر تحت تاثیر اجرای این پروژه ها تحولات ساختاری مثبتی پیدا می کند.

وی با بیان اینکه عملیات مذکور با هدف تامین نیازهای به حق شهروندان و افزایش رفاه آنها در دستور کار منطقه قرار گرفته است، افزود: عملیات پیاده روسازی با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان در دیگر معابر سطح منطقه بر اساس اولویت های مشخص و بنا به درخواست شهروندان ادامه دارد.

شریف با بیان اینکه بعضی از شهروندان اکثرا به صورت پیاده هستند، خاطرنشان کرد: برخی از افراد سالمند، کودکان، نوجوانان و معلولان جسمی و افرادی که توانایی خرید اتومبیل را ندارند جزء این گروه از شهروندان محسوب می شوند.

وی افزود: در طراحی تسهیلات عابرین پیاده باید توجه کرد که مسیرهای پیاده روی باید قابل استفاده برای کلیه افراد باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

شهردار قرچک در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه پروژ های عمرانی، خدماتی در سطح شهر با هدف جلب رضایت شهروندان و در راستای ارتقای خدمات بهینه به شهروندان و سهولت تردد همشهریان عزیز به مرحله اجرا در آمده است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه