اخبار داغ

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

خرید گندم در استان زنجان از اواسط تیرماه آغاز می‌شود/ پیش‌بینی افزایش خرید گندم نسبت به سال گذشته

خرید گندم در استان زنجان از اواسط تیرماه آغاز می‌شود/ پیش‌بینی افزایش خرید گندم نسبت به سال گذشته
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: خرید گندم در استان زنجان از اواسط تیرماه آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انجام پیش بینی‌های لازم برای خرید گندم در سال 97 اظهار کرد: طبق سالهای گذشته با آمادگی کامل در خدمت کشاورزان استان زنجان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه خرید گندم در استان زنجان از نیمه تیرماه آغاز خواهد شد، ابراز کرد: البته این موضوع بستگی به شرایط آب و هوایی دارد اما با توجه به بارندگی‌ها و سردی هوا فکر می‌کنیم تا نیمه تیرماه طول بکشد.

,

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به بارشهای اخیر گفت: بارشها سبب شده تا امسال پیش‌بینی‌ها افزایش برداشت گندم را در استان نشان دهد.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته 195 هزار تن خرید گندم در استان داشتیم، خاطرنشان کرد: امسال طبق آخرین ارزیابی‌ها برداشت 250 هزار تن گندم در استان پیش بینی شده که امکان افزایش این میزان نیز وجود دارد.

,

ایزدی با اشاره به اینکه استان زنجان کم کم خود را برای خرید گندم امسال آماده می‌کند، تصریح کرد: تمام پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص انجام شده و ما مشکلی در زمینه خرید گندم نخواهیم داشت.

,

وی در مورد قیمت خرید تضمینی گندم نیز عنوان کرد: در حال حاضر قیمت 1300 تومان به صورت علی الحساب اعلام شده و اینکه این مبلغ تغییر خواهد کرد یا نه فعلا چیزی اعلام نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه