اخبار داغ

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی سمنان خبر داد:

خرید 14 هزار تن شیر مازاد از دامداران استان سمنان/ محصولات تولیدی به روسیه و عراق صادر می‌شود

خرید 14 هزار تن شیر مازاد از دامداران استان سمنان/ محصولات تولیدی به روسیه و عراق صادر می‌شود
رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان سمنان از خرید بیش از 14 هزار تن شیر مازاد از دامداران استان سمنان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حسن حاجی‌ابراهیمی رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ارزش خرید بیش از 14 هزار تن شیر مازاد از دامداران استان سمنان را 175 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: از این میزان محصول در کارخانه‌های لبنیات کشور، یک هزار و 100 تن خامه و یک هزار و 70 تن شیر خشک تولید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به اینکه محصولات تولید شده به کشورهایی چون روسیه و عراق صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از خرید شیر مازاد از طریق اتحادیه تعاونی روستایی شاهرود و گرمسار، جلوگیری از کاهش قیمت شیر و ضرر و زیان دامداران و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای تولیدکنندگان این محصول در استان است.

,

رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان سمنان گفت: در سال 97 هم روند خرید و استحصال شیر مازاد از دامداران استان ادامه دارد و قیمت‌گذاری آن از طریق کمیته راهبری زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی، دبیری تعاون روستایی و حضور نمایندگان دامداران صورت می‌گیرد.

,

حاجی‌ابراهیمی گفت: بر اساس این طرح کالای ضروری مردم شامل برنج، شکر، حبوبات شامل عدس، لوبیا چیتی و نخود، خرما و تخم‌مرغ در استان سمنان تأمین و توزیع می‌شود.

,

وی افزود: سه نوع برنج هم‌اکنون در فروشگاه‌های استان توزیع شده است که قیمت آنها به ترتیب هر کیلو پنج هزار و 600، دو هزار و 600 و سه هزار و 900 تومان است.

,

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی استان سمنان با اشاره به اینکه قیمت شکر توزیع شده هم کیلویی سه هزار و 50 تومان است، افزود: قیمت تخم‌مرغ شانه‌ای 12 هزار و 600 و خرمای مضافتی کیلویی هشت هزار و 300 تومان تعیین شده است. ضمن اینکه عدس هر کیلو چهار هزار و 150، لوبیاچیتی چهار هزار و 200 و نخود پنج هزار و 400 تومان به فروش می‌رسد.

,

وی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند برای خرید این محصولات به شبکه تعاون روستایی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف منتخب استان سمنان مراجعه کنند.

,

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی استان سمنان افزود: هدف از اجرای طرح ضیافت افزایش رفاه حال مردم استان سمنان و تنظیم بازار محصولات ضروری و موردنیاز مردم در ماه رمضان است.

,

این مسؤول گفت: تأمین و توزیع این اقلام با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، شرکت غله و خدمات بازرگانی و اتاق اصناف استان سمنان صورت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه