اخبار داغ

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:

جریمه ۶۵ میلیاردی دو واحد متخلفت تولید آرد در گلستان

جریمه ۶۵ میلیاردی دو واحد متخلفت تولید آرد در گلستان
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از جریمه ۶۵ میلیاردی دو واحد متخلف تولید آرد در استان توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی اصغر اصغری" رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در باب این خبر گفت: در پی گزارشات دریافتی ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی تعدادی از واحدهای تولید کننده آرد در سطح استان تیمی از بازرسان برای رسیدگی و بررسی موارد مطروحه اعزام و پس از بررسیهای بعمل آمده تخلف عرضه خارج از شبکه گندم امانی دو واحد تولیدی آرد شناسایی و محرز گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی در ادامه افزود: پس از بررسیهای بعمل آمده و احراز تخلف عرضه خارج از شبکه 5 میلیون و234 هزار و 688 کیلو گرم گندم امانی دولت، پرونده تخلفات این واحدها به ارزش ریالی 65 میلیارد و 433 میلیون و600هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

,

"اصغری" همچنین با بیان اهمیت این موضوع از مدیران واحدهای تهیه و توزیع آرد در سراسر استان خواست تا با رعایت موضوعات بهداشتی و سلامت محصول نهایی در تولید آرد مناسب و با کیفیت که رابطه مستقیم با تهیه نان مرغوب به عنوان قوت اصلی مردم را دارد کوشا بوده و شرکتهای تهیه و توزیع کننده گندم را موظف به رعایت چهارچوب موازین قانونی دانست.

,

این مقام مسئول با اشاره به حضور احتمالی برخی از سودجویان و دلالان خرید و فروش گندم در سطح بازار از برخورد قاطعانه با خاطیان این عرصه خبر داد و خروج هر گونه گندم امانی دولتی بدون داشتن حواله از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی را ممنوع دانسته و افزود در صورت فروش غیر قانونی گندم و مشاهده تخلف عرضه خارج از شبکه برابر قانون با واحدهای خاطی برخورد خواهد شد.

,

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان استفاده از گندم و آرد با قیمت و کیفیت مناسب،توجه بیشتر به موضوع آموزش تولید کنندگان و همکاری مردمی در امر تخلف یابی از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات 124 را از راهکارهای اصلی کاهش تخلفات عنوان نمود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه