اخبار داغ

باهمت کارآفرین آرادانی صورت گرفت؛

شکل‌گیری زندگی با شکل‌دهی به فلزات

شکل‌گیری زندگی با شکل‌دهی به فلزات
کارآفرین شهرستان آرادان باهمتی از جنس فولاد، و دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومان اشتغال‌زایی کمیته امداد با شکل‌دهی به فلزات به زندگی خود و خانواده‌اش شکل تازه‌ای داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عبدالهی کارآفرین روستای داورآباد از توابع شهرستان آرادان که توانسته یک کارگاه تولید فنس «توری بافی فلزی»در سال ۹۶ راه‌اندازی کند در گفتگو با خبرنگار مرآت، گفت: بعد از دو سال بی‌کاری، با حمایت‌های کمیته امداد حس استقلال و خودکفایی به زندگی من بازگشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به اینکه پنج سال دریکی از شرکت‌های فنس بافی شهر دماوند مشغول به کار بودم و بعد از تعدیل نیرو از این شرکت اخراج شدم افزود: به دلیل نداشتن درآمد مکفی مجبور به مهاجرت به یکی از روستاهای استان سمنان شدم.

,

کارآفرین روستای داورآباد بابیان اینکه از طریق یکی از همسایگان با کمیته امداد آشنا شدم افزود: با توجه به داشتن مهارت کافی برای صنعت فنس بافی، با ارائه طرح توجیهی به کمیته امداد شهرستان آرادان و مشاوره شغلی موفق به دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی ۲۰ میلیون تومانی شدم.

,

عبدالهی بابیان اینکه با وام دریافتی توانستم یک دستگاه تولید فنس به قیمت ده میلیون تومان خریداری کنم افزود: با مابقی پول و مقدار آورده‌ای که در اختیار داشتم توانستم یک کارگاه در روستا داورآباد شهرستان آرادان اجاره کنم.

,

وی با اشاره به اینکه با دستگاه‌های فرم‌دهی به فلزات روزانه ۸۰ متر انواع سیم‌های فولادی در قالب  توری حصاری«فنس»،سیم‌خاردارخطی و انواع سازه‌های فولادی موردنیاز بازار را تولید می‌کنم افزود: درآمد ماهانه این کارگاه بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. 

,

عبدالهی یکی از نیازهای ضروری این کارگاه را مجهز شدن به یک دستگاه فنس بافی با ایمنی بالاتر دانست و افزود: این کارگاه قابلت توسعه و جذب پنج نیروی کار در صورت حمایت‌های کمیته امداد را دارد.

,

شایسته ذکر است، در سال گذشته، ۹۶ فرصت شغلی برای مددجویان شهرستان آرادان بااعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ایجادشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه