اخبار داغ

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فتح خرمشهر شاه‌بیت اندیشه امام راحل در هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود

فتح خرمشهر شاه‌بیت اندیشه امام راحل در هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود
معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: می‌توانیم بگوییم فتح خرمشهر شاه‌بیت اندیشه امام راحل در هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با یزدرسا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر چکیده‌ی تفکر دفاعی امام خمینی (قدس) بود و در حقیقت راهبراد دفاعی حضرت امام(ره) مبنی بر دفاع مشروع و دفاع در قبال تجاوز بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

محمدصالح جوکار افزود: برخورداری از سلاح ایمان و توکل به خدا و قدرت لایزال خداوندی و بهره‌گیری از ظرفیت منابع انسانی کشور، فتح خرمشهر را رقم زد.

,

وی اظهار داشت: می‌توانیم بگوییم فتح خرمشهر شاه‌بیت اندیشه امام راحل در هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود. این عملیات زمانی اتفاق افتاد که شاید طرف مقابل ما هیچ‌گاه باور نمی‌کرد چنین عملیاتی را در یک وسعت جفرافیایی بزرگ طی چند مرحله نظاره‌گر باشد.

,

نماینده سابق مردم یزد در مجلس ادامه داد: با ابتکار و خلاقیتی که رزمندگان ما در عملیات الی بیت‌المقدس به کار بردند توانستند دشمن را به زانو در بیاورند و این نتیجه همان تفکر «ما می‌توانیم» است.

,

جوکار خاطرنشان کرد: ملتی که روی پای خود بایستد، ملتی که در تبعیت از ولایت حرکت کند و همگام باشد، چنین بیروزی‌هایی هم خداوند نصیبش می‌کند.

,

وی اضافه کرد: برعکسش و در مقابلش ملتی که به وعده‌های خداوند متعال امیدوار نباشند و اعتماد نکنند قطعا بایستی به نیروهای شیطانی اعتماد کنند که در دنیای امروز هم استکبار جهانی است که این‌ها قطعا دچار شکست خواهند شد.

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: اعتماد و ایمان به خدا و تکیه کردن به توان و داشته‌های خود فردایی روشن را در پیش خواهد داشت.

,

جوکار با بیان اینکه این روزها یادآور روزهایی است که رزمندگان ما در بیابان‌های گرم خوزستان مشعول نبرد با دشمن بعثی بودند، اظهار داشت: آنچه که درس می‌گیریم از عملیات الی بیت‌المقدس در سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر این است که در عرصه سیاست خارجی هم همان رفتار انقلابی است که می‌تواند تضمین‌کننده پیروزی و موفقیت‌های ما در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه ما باید از این حماسه درس بگیریم، گفت: نباید دفتر 8 سال دفاع مقدس بسته شود، بلکه ما باید از این گنجینه بزرگ در عرصه‌های مختلف درس بگیریم و یاد بگیریم که چگونه امروز در سایه ولایت و تفکر ولایت می‌توانیم برای رسیدن به اهداف‌مان از راه‌های میان‌بر استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه