اخبار داغ

در گفت و گو با مسئولین مطرح شد؛

حجت الاسلام حسنی نماد غیرت و تبلور عزت آذربایجان

حجت الاسلام حسنی نماد غیرت و تبلور عزت آذربایجان
مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام حسنی در ارومیه با حضور مسئولان کشوری، استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صبح امروز مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی با حضور مسئولان لشکری، کشوری و مقامات همچنین اقشار مختلف مردم  آذربایجان غربی از محل میدان ولایت فقیه آغاز و در محل میدان انقلاب ارومیه پس از اقامه نماز میت طبق وصیت مرحوم توسط آیت الله مجد بر دوش مردم تشییع و در باغ رضوان ارومیه در جوار یادمان شهید باکری به خاک سپرده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

خبرنگار اروم نیوز در طول این مراسم با مسئولان در خصوص مقام مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی گفت و گوهایی داشته که در پی می آید:

,

* حجت الاسلام حسنی، فردی جهادی و شجاع بود

, * حجت الاسلام حسنی، فردی جهادی و شجاع بود,

سردار سرتیپ پاسدار «محمد تقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین حسنی را فردی مجاهد و جهادی خوانده، و گفت: بزرگترین خصلت وی جهادی بودن و محافظه کار نبودن بود وی از لحاظ جهادی شخصیتی بارز داشته و تا آخرین لحظه رحلت از خط ولایت خارج نشدند همچنین در تمامی زمان ها با متعارضان به این خط قرمز برخورد جدی داشتند.

,

* وفاداری به انقلاب، مردمی و خاکی بودن ۳ شاخصه اصلی حجت الاسلام حسنی

, * وفاداری به انقلاب، مردمی و خاکی بودن ۳ شاخصه اصلی حجت الاسلام حسنی,

«محمد مهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی، در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین حسنی با اشاره به شاخصه های این مجاهد گفت: وفاداری به انقلاب، مردمی و خاکی بودن از مهم ترین شاخصه های وی محسوب شده و به دلیل زحماتی که برای انقلاب کشیده چه در دوران قبل از انقلاب در راستای مبارزه با طاغوت و چه بعد از انقلاب در راستای حفظ تمامیت ارضی رشادت های بسیاری داشته و همین رشادت ها باعث محبوبیت وی در تمام جوامع شده است.

,

*حجت الاسلام حسنی، نماد غیرت و عزت آذربایجان غربی بود

, *حجت الاسلام حسنی، نماد غیرت و عزت آذربایجان غربی بود,

«سردار حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه حجت الاسلام حسنی نماد غیرت و عزت آذربایجان غربی بوده، گفت: وی در عرصه های مختلف با اقتدار حضور داشته و سرداری بزرگ برای مردم غیور بوده است و امروز باید به تمام مردم آذربایجان به دلیل از دست دادن این چنین بزرگمردی تسلیت گفت.

,

*امنیت آذربایجان غربی در سایه مبارزه حجت الاسلام حسنی با عناصر ضد انقلاب

, *امنیت آذربایجان غربی در سایه مبارزه حجت الاسلام حسنی با عناصر ضد انقلاب,

سردار «ناصر اصلانی» فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، با بیان اینکه حجت الاسلام حسنی مجاهدی نستوه، سردار دلاور و به نام آذربایجان بود، گفت: با توجه به نا امنی های موجود در استان وی توانست با دور هم جمع کردن نیروهای انقلابی، زبده و حزب الهی با انجام ۳۲۴عملیات در نقاط مختلف استان با عناصر ضد انقلاب و مخاطر امنیت برخورد کند.

,

وی، با اشاره به رشادت های حجت الاسلام حسنی، اظهارداشت: یکی از مهم ترین پیام های تاریخی این مجاهد در زمان های بمباران ارومیه بود که صدور فرمان تاریخی خود مبنی بر اینکه کسی که امنیت استان را تهدید کند با من طرف است، باعث ایجاد امنیت قابل توجهی در استان شد.

,

*حجت الاسلام حسنی یار صدیق امام و رهبری بود

, *حجت الاسلام حسنی یار صدیق امام و رهبری بود,

سردار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسنی را یکی از یاران صدیق امام خمینی(ره) و رهبری عنوان کرد، و گفت: ایشان استوانه امنیتی در شمالغرب بوده و اقدامات ایشان در طول انقلاب اسلامی یک جایگاه بی بدیل است.

,

وی، تصریح کرد: فقدان این عالم بزرگ برای امام و رهبری غم سنگینی است که امروز مردم شهید پرور و دلاور آذربایبجان غربی به دوش می کشند و امیدواری این جایگاه توسط نماینده ولی فقیه در استان حفظ شود.

,

*انقلابی گری مجاهد نستوه زبانزد عام و خاص است

, *انقلابی گری مجاهد نستوه زبانزد عام و خاص است,

«وحید جلال زاده» استاندار اسبق آذربایجان غربی، ضمن عرض تسلیت به مردم گفت: وی یادگار شهدای انقلاب و ۱۲ هزار شهید آذرایجان غربی بود و دلاور مردی های وی هیچگاه فراموش نخواهد شد.

,

وی، تصریح کرد: اکنون پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، ارزش های انقلابی و انقلابی گری وی زبانزد مردم است.

,

*حجت الاسلام حسنی الگویی کامل برای همگان است

, *حجت الاسلام حسنی الگویی کامل برای همگان است,

«قربانعلی سعادت» استاندار سابق آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسنی را قهرمان ملی آذربایجان اعلام کرد و گفت: رشادت ها و دلاورمردی های وی هیچ گاه فراموش نخواهد شد او در ۲ محور امنیت و توسعه استان تلاش و کوشش کرده و تمامی عرصه ها از جمله جنگ، بمباران و سازندگی حضوری مسمتر داشته اند.

,

وی، با بیان اینکه این مجاهد در تمامی زمان ها حاصل دسترنج خود را استفاده کرده، اظهارداشت: وی همیشه از مصرف وجوهات شرعی دوری کرده و نسبت به پرداخت خمس و زکات کوشش داشتند امروز روحانی همچون این دلاور مرد بسیار کم است و الگویی کامل برای همگان محسوب می شود.

,

*۲ مولفه مردمی و مبارز بودن وجه تمایز حجت الاسلام حسنی با همگان است

, *۲ مولفه مردمی و مبارز بودن وجه تمایز حجت الاسلام حسنی با همگان است,

«سید هادی بهادری» یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: وی علاوه بر اینکه امام جمعه ارومیه محسوب می شد ۲ مولفه مردمی و مبارز بودن وجه تمایز او با همگان محسوب می شد و امروز مردم به خاطر برجسته بودن شخصیت وی جهت بدرقه کردن این مجاهد حضور دارند.

,

گفتنی است؛ شب ۳۱ اردیبهشت ماه روح امام جمعه سابق ارومیه غلامرضا حسنی از مبارزان انقلاب و یاران دیرین امام خمینی به ملکوت اعلی پیوست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه