اخبار داغ

در اقدامی خودش از سوی مردم قزوین صورت گرفت؛

امضای طوماری در محکومیت عهدشکنی‌های امریکا در برجام+تصاویر

امضای طوماری در محکومیت عهدشکنی‌های امریکا در برجام+تصاویر
عضو هیأت امنای مسجد فاطمه الزهرا (ع) گفت: پیرو هشدار رهبری به مسئولان هسته ای حرکت خودجوش مردمی با تهیه طوماری در این مسجد رقم خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جلالیان در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در هشدار به مسئولان مبنی بر هوشیاری در مذاکرات مرتبط با برجام و موضوعات هسته ای، طوماری تنظیم کردیم تا موافقان پای این طومار را امضا کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: محتوای این طومار تأکید به مسئولان کشور است تا پیرو بیانات رهبری هر چه سریعتر تأسیسات هسته ای کشور را دوباره راه اندازی کنند.
,
,
 
,
, ,

عضو هیئت امنای مسجد فاطمه الزهرا(س) قزوین عنوان کرد: هدف ما این بود که یک حرکت خودجوش مردمی ایجاد شود تا مسئولان ما آمادگی لازم را داشته باشند در صورت عدم انجام تعهدات توسط غربی‌ها هرچه سریعتر مباحث هسته ای ما را پیگیری کنند. 

جلالیان تصریح کرد: این طومار پس از تهیه در ابتدای امر در مسجد فاطمه الزهرا(س) خیابان عبید زاکان نصب شد تا موافقان آن را امضا کنند و پس از آن در محل برگزاری نمازجمعه نصب کردیم تا امضای نمازگزاران جمعه را هم پای این طومار داشته باشیم. 
,
,
,
,
, ,

وی گفت: هدف ما این است بقیه مساجد هم چنین حرکتی را برای مطالبه گری از مسئولان د ر دستور کار خود قرار دهند تا شاهد شمار قابل توجهی از این نوع حرکت در جامعه باشیم. 
,
,


این عضو هیئت امنای مسجد فاطمه الزهرا بیان کرد: این مسجد در دوران دفاع مقدس قدمگاه شهدای بسیاری بوده است و امروز بچه‌های مسجد می‌خواهند پیرو راه شهدا در این مورد سکوت نکنند. 
,
,
,
 
,
, ,

انتهای پیام/
,
,
 
,
 
,
,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه