اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

کمبود آب شرب شهرستان ایجرود با حفر هفتمین چاه تامین شد

کمبود آب شرب شهرستان ایجرود با حفر هفتمین چاه تامین شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه کمبود آب شرب شهرستان ایجرود با حفر هفتمین چاه تامین شد گفت: با حفر این چاه مشکل کمبود آب شرب این شهرستان برطرف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به  چاه شماره 4 شهر زرین آباد مرکز شهرستان ایجرود به بهره برداری رسید اظهار کرد: با افتتاح این چاه تعداد چاه های تامین آب شرب در شهرستان ایجرود به 7 حلقه رسیده و برای تامین آب شرب در این شهرستان هیچ دغدغه ای وجود نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این چاه در صورت بروز هرگونه مشکلی از چاه‌های جایگزین در این شهر استفاده خواهد شد.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: چاه شماره 4 شهر زرین آباد به عمق 80 متر و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

,

وی هدف دیگر اجرای این طرح را تامین کسری آب شرب شهر زرین آباد اعلام کرده و افزود: عملیات اجرایی این طرح شامل حفر و تجهیز،احداث اتاقک،فنس کشی و محوطه سازی و اجرای خط انتقال به طول 200 متر است.

,

جزء قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه برای تکمیل شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب شهر زنجان 322 کیلومتر شبکه نیاز است افزود: اجرای طرح فاضلاب در شهر زنجان از سال 1371 آغاز شده و این شهر با در نظر گرفتن مناطق توسعه یافته جدید به 322 کیلومتر دیگر‌، شبکه فاضلاب نیاز دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 310 کیلومتر شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان اجرا شده که این میزان تنها در سال گذشته 12 کیلومتر بوده است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر این موضوع که با تکیه بر اعتبارات دولتی نمی توان تعهدات اجرای شبکه فاضلاب در زنجان را محقق ساخت گفت: برای عبور از این مشکل شرکت آب و فاضلاب به عنوان نخستین شرکت در استان زنجان توانسته با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در تامین منابع مالی پروژه های بخش فاضلاب اقدام کند.

,

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب تا کنون دو قرارداد در زمینه های اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به روش فاینانس داخلی و احداث تصفیه خانه فاضلاب به روش BOT منعقد کند.

,

جزء قاسمی گفت: امسال 30 کیلومتر شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان اجرایی می شود که 20 کیلومتر آن به صورت فاینانس و 10 کیلومتر نیز با استفاده از منابع عمرانی شرکت اجرایی می‌شود.

,

وی ابراز کرد: اجرای طرح های حوزه فاضلاب با روش BOT (ساخت ، بهره برداری و انتقال) و یا فاینانس(تامین منابع) داخلی باعث عبور این شرکت از موانع مالی در اجرای پروژه ها بوده است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای شبکه فاضلاب به طول 9.3 کیلومتر در شهرک زیبا شهر با اعتبار 28 میلیارد ریال از جمله طرح های اجرای شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان است گفت: با اتمام این طرح نزدیک به دو درصد به شبکه فاضلاب شهر زنجان افزوده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه