اخبار داغ

معاون سیاسی فرماندار تربت حیدریه:

آینده نگری برای افزایش 20 درصدی سهمیه مدیریتی بانوان تربت حیدریه

آینده نگری برای افزایش 20 درصدی سهمیه مدیریتی بانوان تربت حیدریه
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تربت حیدریه گفت: یکی از برنامه های دولت افزایش مشارکت نظام مند مردم است و در این راستا، بدنبال افزایش 20 درصدی سهیه مدیریتی بانوان این شهرستان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تابان تربت، مهدی ناصری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه زنان و خانواده افزود: افزایش نرخ مشارکت اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری بانوان، افزایش نرخ ازدواج و کاهش نرخ طلاق، افزایش امنیت با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سلامت اجتماعی حوزه بانوان مانند اعتیاد، بهداشت، محیط زیست، درمان، بیمه و نیز حمایت از حقوق شهروندی بخصوص در حوزه کودکان از دیگر محورهایی است که امسال با جدیت دنبال می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت،,

 

,

وی گفت: ارتقای توانمندی های زنان روستایی، ارتقای فعالیت های فرهنگی با محوریت فرهنگ رضوی، ارتقای امید و نشاط اجتماعی از طریق برنامه ریزی به منظور برگزاری مناسبت های مختلف در حوزه زنان و خانواده، از دیگر برنامه های امسال است.

,

 

,

ناصری اظهار کرد: به منظور تحقق این سیاست ها و برنامه عملیاتی سال 97 پنج کمیته و کارگروه تدارک دیده شده که شامل: کمیته عتبات، کمیته کنترل آسیب های اجتماعی، کمیته اشتغال بانوان، کمیته حقوق کودک و کارگروه حجاب و عفاف و صیانت از حقوق شهروندی، می باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه