اخبار داغ

22 بهمن؛ وعده واهی یا واقعی برای افتتاح استخر آزادی اسدآباد؟!

22 بهمن؛ وعده واهی یا واقعی برای افتتاح استخر آزادی اسدآباد؟!
ظهر امروز مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به همراه جمعی از مدیران ورزش استان همدان و فرماندار شهرستان اسدآباد از پروژه نیمه تمام و 35 ساله اسدآباد بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،پروژه استخر شنای مجموعه ورزشی آزادی اسدآباد یکی از مهمترین پروژه های این شهرستان است که در سال 72 در مساحت یک‌هزار و 360 متر استخر و 435 متر محوطه و موتورخانه کلنگ آن به زمین زده شده و عملیات اجرایی آن به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبارات، بی توجهی پیمانکار و بی مدیریتی تنها 85 درصد پشرفت فیزیکی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

بارها مسئولان کشوری از وزیر ورزش جوانان گرفته تا معاونان و زیردستان او از این پروژه بازدید کردند؛

,

 

,

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حاشیه بازدید از این پروژه در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با اظهار بی‌اطلاعی از زمان آغاز پروژه استخر شنای آزادی اسدآباد، اظهار کرد: این پروژه حدود دوسالی است که به شرکت توسعه واگذار شده است و در گذشته مسئولان استانی این پروژه را انجام میدادند که وزیر وقت تشخیص می دهد که این پروژه به دلیل اهمیت آن به این شرکت توسعه کار گیرد.

,

 

,

حسن کریمی گفت: تأکید وزیر ورزش و جوانان و مسئولانی استانی این است که این پروزخه در سالجاری به نتیجه برسد و ما هم امروز قول می دهیم که در دهه فجر امسال این پروژه تکمیل شود و تحویل مردم دهیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه تعداد 236 پروژه نیمه تمام در شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور داریم، گفت: باتوجه به مشکلات و کمبود اعتباری کشور تعداد 50 پروژه را اولویت بندی کردیم که در سالجاری تکمیل کنیم.

,

 

,

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور افزود: از تعداد 50 پروژه مهم که اولویت دارند، دو مورد مربوط به استان همدان است که یکی از پروژه‌ها در ملایر و دیگری در اسدآباد است.

,

 

,

وی یادآور شد: برخی از پروژه‌های نیمه تمام استان‌ها به شرکت توسعه ارث رسیده که چون مربوط دولت جمهوری اسلامی است ما موظف هستیم که آنها را به اتمام برسانیم.

,

 

,

کریمی گفت: برای پروژه های قرار است تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد، 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که برای پروژه استخر نیمه تمام اسدآباد 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ازاین میزان یک میلیارد و 500 مییون تومان آن را از اعتبار سال 96 موجود داریم و مابقی را هم ازپروژه 97 پیش بینی کرده ایم که به پیمانکار پرداخت شود.

,

 

,

فرماندار اسدآباد هم در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با اشاره به بازدید اظهار کرد: مشکل استخر در این شهرستان یکی از مشکلات عمده و محسوس است که حتی در بخش خصوصی هم در این زمینه با کمبود مواجه هستیم.

,

 

,

کریم حمیدوند افزود: امیدواریم با تعهد شرکت توسعه هرچه سریعتر این پروزه به نتیجه برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه