اخبار داغ

رفع تصرف اراضی میلیاردی درگچساران/ پرونده غارت‌گران زمین‌های "کلاغ‌نشین" تشکیل شد

رفع تصرف اراضی میلیاردی درگچساران/ پرونده غارت‌گران زمین‌های "کلاغ‌نشین" تشکیل شد
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت:۸۹ هکتار از اراضی ملی این شهرستان در یک سال گذشته از دست افراد سود جو رفع تصرف شدکه این مقدار اراضی ملی با صدور احکام قضایی و تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی از دست ۲۲ نفر سودجو خارج شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،فرهام جلیلی ،رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص رفع تصرف اراضی ملی دراین شهرستان گفت:20پرونده تخلف و تصرف زمین‌های دولتی در منطقه کلاغ نشین این شهرستان تشکیل و در حال بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

وی افزود: زمین‌های دولتی تصرف شده در این منطقه ۳۱ هکتار است و2هکتار از زمین عرصه ملی تصرف شده در سال جاری با همکاری دستگاه قضایی به بیت المال بازگشت داده شد.

,

جلیلی اظهارکرد: ۸۹ هکتار از اراضی ملی این شهرستان در یک سال گذشته از دست افراد سود جو رفع تصرف شدکه این مقدار اراضی ملی با صدور احکام قضایی و تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی از دست ۲۲ نفر سودجو خارج شد.

,

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران بیان کرد: این میزان اراضی رفع تصرف شده در مناطق پربالی شهر گچساران و دیگر مناطق لیشتر، باباکلان، امامزاده جعفر و خیرآباد قرار دارند.

,

وی تصریح کرد: در سال گذشته برای ۳۷ نفر متخلف پرونده تصرف زمین‌های دولتی تشکیل شد که این تعداد متخلف بیش از ۵۱ هکتار از زمین‌های ملی این شهرستان را تصرف کرده بودند.

,

گفتنی است 90درصد از اراضی شهرستان گچساران را عرصه‌های ملی تشکیل می‌دهد که از این میزان ۷۰ درصد مرتع و جنگل است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه