اخبار داغ

دادگاه CAS نظر مساعد خود را برای لغو محرومیت پرسپولیس اعلام کرد/قرمزپوشان در انتظار ابلاغ فیفا

دادگاه CAS نظر مساعد خود را برای لغو محرومیت پرسپولیس اعلام کرد/قرمزپوشان در انتظار ابلاغ فیفا
پس از رایزنی‌های مختلف در نهایت دادگاه CAS نظر مساعد خود را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از رایزنی‌های مختلف و جلسات متعددی که حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در ایران، ترکیه و سوئیس انجام داد در نهایت دادگاه CAS موافقت خود را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در دوره نقل و انتقال تابستانی اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئولان دادگاه CAS نظر مساعد خود را با لغو محرومیت پرسپولیس اعلام کردند اما قطعیت این مسئله در گرو ابلاغ فیفا خواهد بود.

,

در جلسه‌ای که در همین زمینه انجام شده بود مسئولان فیفا باید ۲۱ روز قبل از تشکیل این جلسه مطلع می‌شدند اما بنابه دلایلی این اتفاق نیفتاد و آن‌ها در جلسه حاضر نشدند.

,

این در حالی است که به دلیل غیبت مسئولان فیفا در این جلسه حالا آنها باید رأی خود را در این خصوص اعلام کنند و لغو محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی در گرو این است که این رأی را پذیرفته شود.

,

این در حالی است که رایزنی‌ها در این خصوص ادامه دارد و به احتمال فراوان طی امروز و فردا ابلاغ رسمی لغو محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه