اخبار داغ

فرمانده سپاه گالیکش:

آزادسازی خرمشهر فضای جنگ را به نفع ایران رقم زد / اجرای ۳۰ برنامه به مناسبت سالروزفتح خرمشهر در گالیکش

آزادسازی خرمشهر فضای جنگ را به نفع ایران رقم زد / اجرای ۳۰ برنامه به مناسبت سالروزفتح خرمشهر در گالیکش
فرمانده سپاه گالیکش گفت: اجرای بالغ‌بر ۳۰ برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر در گالیکش برنامه‌ریزی‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ سرهنگ دوم پاسدار سید یحیی قاضوی عصر دیروز در نشسته خبری به مناسبت سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر اظهار کرد: پیروزی‌های دفاع مقدس و فتح خرمشهر حاصل ایمان به خدا و روحیه جهادی در بین مردم و رزمندگان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: اگر روحیه جهادی و ایمان به خداوند متعال در بین مردم و رزمندگان نبود پیروزی‌های پی‌درپی در دوران دفاع مقدس حاصل نمی‌شد.

,

قاضوی اضافه کرد: دشمن با تمام توان و پشتیبانی‌های گسترده در جنگی تمام‌عیار با کشور ما شکست خورد و این‌یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی در تاریخ بود که ما به دشمن در عملیات بیت‌المقدس دادیم، خرمشهر به‌نوعی تعیین‌کننده جنگ بود و به لحاظ اهمیتی که داشت عراق برای حفظ آن تمام برنامه‌های نظامی خود را معطوف کرده بود.

,

فرمانده سپاه گالیکش اذعان کرد: با آزادسازی و فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام و جمهوری اسلامی ایران ازلحاظ اهمیت بین‌المللی و استراتژیکی تمام معادلات دشمن به هم‌ریخت و فضای جنگ به نفع ایران رقم خورد، این در حالی بود که صدام با تصرف خرمشهر طمع فروپاشی نظام و انقلاب ما را در سر می‌پروراند، اما تمام نقشه‌های صدام با آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام نقش بر آب شد.

,

وی در رابطه با برنامه‌های سوم خرداد ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش اظهار کرد: به همین مناسبت هرساله در کشور برنامه‌های زیادی انجام می‌شود و سپاه گالیکش نیز متناسب با همین ایام و ماه مبارک رمضان، بالغ‌بر ۳۰ برنامه را برنامه‌ریزی کرده که از قبیل یادواره‌های شهدا، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات فرهنگی و پیامکی، نشست‌های بصیرتی و روشنگری و حضور بسیجیان در نماز جمعه و ... است.

,

قاضوی با اشاره به اینکه امروز تاکتیک و تکنیک جنگی دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم و فضای مجازی تغییر پیداکرده اذعان کرد: لطمات و صدمات این جنگ به‌مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر از جنگ سخت است که دشمن از این طریق به درون خانه‌های ما نفوذ پیداکرده و جوانان ما را در معرض آسیب قرار داده و امروزه فضای مجازی را به صحنه نبرد با نظام جمهوری اسلامی ایران مبدل کرده است.

,

فرمانده سپاه گالیکش خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی جمهوری اسلامی ایران می‌بایست با دشمن و ابزارش آشنایی و شناخت کامل داشته باشند و خود را جهت مقابله باسواد رسانه‌ای و فضای مجازی و آسیب‌های آن تجهیز نمایند و امیدواریم انشالله به‌زودی شاهد نابودی استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه