اخبار داغ

استاندار مازندران:

سرمایه‌گذار را با پیچیدگی فرایندها فراری ندهیم/لزوم تسریع در اجرای راه آهن برقی نوار ساحلی

سرمایه‌گذار را با پیچیدگی فرایندها فراری ندهیم/لزوم تسریع در اجرای راه آهن برقی نوار ساحلی
استاندار مازندران گفت: با پیچیدگی فرایندها سرمایه گذار را فراری ندهیم و جذب سرمایه گذار به معنای واقعی عملیاتی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، محمد اسلامی چهارشنبه شب در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مازندران اظهار کرد: با پیچیدگی فرایندها سرمایه گذار را فراری ندهیم و جذب سرمایه گذار به معنای واقعی عملیاتی شود.

وی خواستار فعالیت بیشتر و جدی تر مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان شد و گفت: ضرورت دارد تا سرمایه گذاری داخلی و خارجی را توامان دنبال کنیم.

استاندار مازندران بر ساده‌سازی فرایندها برای جذب سرمایه گذاری خارجی تاکید کرد و گفت : برای تغییر کاربری پروژه های زیرساختی و زیربنایی باید برنامه ریزی دقیقی شود تا در اسرع وقت مجوزها صادر شود.

اسلامی افزود: در حوزه سرمایه گذاری نیروگاهها با مقیاس کوچک باید زمینه تولید 2000 مگاوات برق جدید فراهم شود.

وی خواستار پایش دقیق تسهیلات و اراضی برای تحقق تعهد توسط سرمایه گذاران شد و گفت: سرمایه گذاران زیادی در حال مراجعه برای سرمایه گذاری هستند اما باید خوب هدایت شوند و مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی نیز باید فعالتر به میدان بیاید.

استاندار مازندران ابراز امیدواری نمود تا با پیگیری جدی، فراخوان سرمایه گذاری در راه آهن برقی تهران- شمال و راه آهن برقی نوار ساحلی هر چه سریع‌تر منتشر شود.

وی بر استفاده از ظرفیت میانکاله برای سرمایه گذاری در شرق استان تاکید کرد و ادامه داد: امیدوارم از فرصت روسیه برای سرمایه گذاری بیشتر استفاده شود چرا که 3 استان روسیه به دنبال توسعه روابط تجاری با استانهای شمال ایران هستند و باید از این فرصت درست استفاده کنیم.

در این نشست قاسم پیشه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان آخرین وضعیت حضور هیئت‌های خارجی برای سرمایه گذاری در استان را تشریح و تعدادی از مدیران نیز به بیان نظرات خود برای تسریع در صدور مجوزها برای جذب سرمایه گذاری خارجی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه