اخبار داغ

یک استاد علوم دینی و حوزوی:

ایستادگی و مقاومت، رمز پیروزی بر دشمن است/ تاکتیک دشمن تغییر کرده ولی استراتژی همان است

ایستادگی و مقاومت، رمز پیروزی بر دشمن است/ تاکتیک دشمن تغییر کرده ولی استراتژی همان است
یک استاد علوم دینی و حوزوی گفت: وقتی دشمن همواره به دنبال توطئه است، باید در راه هدف خود با استقامت به پیش رفت چرا که تنها راه پیروزی، ایستادگی و مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عباداله خیریان امروز در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب که با حضور پرسنل و بسیجیان برگزار شد در سخنانی با اشاره به دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان از ابتدا به دنبال دشمنی با انقلاب اسلامی بودند و همواره نیز این هدف را دنبال کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

این مدرس حوزه و دانشگاه افزود: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی، توطئه ها و نقشه های مختلفی را طرح ریزی و پیاده کردند.

,

وی با تاکید بر ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان، گفت: وقتی دشمن همواره به دنبال توطئه است، باید در راه هدف خود با استقامت به پیش رفت و از احساس ضعف خودداری نمود، چرا که تنها راه پیروزی، ایستادگی و مقاومت است.

,

خیریان با بیان اینکه دشمنان بعد از اینکه در بعد نظامی و… نتیجه نگرفتند به دنبال تغییر تاکتیک رفتند، تصریح کرد: آنها در این راستا از ماهواره برای دست یابی به اهدافشان استفاده کرده و می گویند که برنامه های هالیوودی مفید است.

,

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ایجاد گروه های مختلف مانند داعش و … نیز در راستای مقابله با انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: توطئه های مختلفی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت پیاده کردند ولی این را باید در نظر داشت که اگر در مقابل دشمن استقامت و ایستادگی کنیم، بر آنها فائق می شویم.

,

وی در پایان افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، نفوذ ایران در منطقه افزایش یافته است و مستقل ترین کشور دنیا هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه