اخبار داغ

غول آهنی شرکت توزیع برق کهگیلویه وبویراحمد در کشمکش با فرودگاه/اعتراض فرودگاه یاسوج به ارتفاع ساختمان نیمه کاره شرکت برق

غول آهنی شرکت توزیع برق کهگیلویه وبویراحمد در کشمکش با فرودگاه/اعتراض فرودگاه یاسوج به ارتفاع ساختمان نیمه کاره شرکت برق
سالهاست که ورودی شهر یاسوج از سمت فلکه جهاد شاهد حضور غول بزرگ آبی رنگ آهنی است که نام ساختمان جدید شرکت توزیع برق استان را به یدک می کشد و نیمه کاره مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ امروزه زیباسازی چهره شهر به بخش مهمی از هویت شهری و گفتمان ملی فرهنگ شهرهای مختلف تبدیل شده است و مبنای تفکر طراحی و ساخت و ساز آنها بر اساس هنر، معماری و فرهنگ هر ملت شکل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر, .,

 شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به پایتخت طبیعت ایران معروف است که غیر از زیبایی هایی طبیعی و خدادادی بهره کمی از زیبایی شهری برده است.

, .,

سالهاست که ورودی شهر یاسوج از سمت فلکه جهاد شاهد حضور غول بزرگ آبی رنگ آهنی است که نام ساختمان جدید شرکت توزیع برق استان را به یدک می کشد و مدتی به صورت نیمه کاره مانده بود.

, .,

این غول بزرگ آهنی با نام ساختمان اسکلت فلزی 9طبقه پیچ و مهره ای، سه طبقه آخر آن غیر از اسکلت فلزی آن هیچگونه کاری روی آن صورت نگرفته است، از سال 1393 پروژه ساخت آن شروع شده است و زمان بهره برداری پیش بینی شده آن سال 1397 است.

, .,

, ,

حال باید گفت آیا ساختمانی که مدتی به صورت نیمه کاره رها شده است و حداقل سه سال از شروع پروژه آن می گذرد می تواند طبق پیش بینی مسوولین امر در سال جاری به بهره برداری برسد یا نه؟!

, ؟!,

 

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این ساختمان هم اکنون در حال اجرای روند خود است و دلیل کندی انجام مراحل آن، اعتراض شرکت فرودگاهی استان به علت ارتفاع ساختمان است که هنوز حل نشده است.

, .,

 

,

داوود راهزادی افزود: تا آن مقدار که شهرداری به ما  پروانه ساخت و مجوز داده است اجرا می کنیم و اگه با فرودگاه به توافق نرسیدیم، طبقات آخر را کار نمی کنیم.

, .,

 

,

وی عنوان کرد: منبع تامین اعتبار این ساختمان از منابع داخلی است و مهندسین اجرای پروژه هم اکنون در حال فعالیت هستند.

, .,

 

,

باتوجه به اظهارات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، چند طبقه آخر این ساختمان که اسکلت فلزی پیچ و مهره آن ایجاد شده، ساخته نمی شود.

, .,

 

,

اکنون این سوال مطرح است که آیا واقعا مهندسین ناظر و مهندسین اجرای پروژه، قبل از احداث چنین اسکلت فلزی بزرگی که در مسیر تردد هواپیمای فرودگاه یاسوج است، نباید بررسی دقیق تری انجام داداه تا از هدر روی بیت المال جلوگیری کنند؟؟

, ؟؟,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, :,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه