اخبار داغ

اجرای طرح افطاری ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان

اجرای طرح افطاری ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان
رئیس کمیته امداد خوی از اجرای طرح های ویژه ای برای اکرام و اطعام نیازمندان و خانواده های تحت پوشش این کمیته از ابتدای امسال خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، قادر ولی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام اینکه هم اکنون ۵۲۸۰ خانوار تحت پوشش این نهاد قرار گرفته اند و از این تعداد حدود ۴۵۰۰ خانوار به صورت مستقیم ماهیانه مستمری دریافت می کنند ، افزود: امسال باهماهنگی و همکاری خیرین و سایر ادارات شهرستان این خانواده ها در قالب طرح های ضیافت افطاری و نیز پخش جیره غذایی خشک اطعام داده می شوند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس کمیته امداد خوی با بیان اینکه شهرستان خوی به عنوان شهر دارالمومنین در امورات خیریه دارای پتانسیل های بالقوه ای است ، خاطرنشان شد: متاسفانه در بحث کمک های مردمی و توزیع عادلانه و متوازن آن وحدت رویه و هماهنگی مناسبی از سوی موسسات و نهاد های خدمات رسان و مراکز خیریه وجود نداشته و شاهد موازی کاری می باشیم و لزوم هماهنگی ها ی بیشتر و بهتر باعث جلوگیری از هدر رفت منابع شده و خدمات رسانی بهتر و اثربخش را موجب خواهد شد.

,

از دیگر محور های مورد بحث ولی نژاد گنجاندن برنامه های افطاری برای ۵۰۰۰ نفر از افراد تحت پوشش در این ماه مبارک بود که اظهار داشتند : ۵۰۰ نفر در قالب ۱۵۰ خانوار از طریق اجرای طرح مفتاح الجنه و مابقی خانوار های شهری و روستایی مشمول این طرح با دریافت بسته های غذایی و همچنین غذای گرم اطعام داده می شوند.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی، از دیدار با خانواده های نیازمند در قالب حضور در منازل آنها با همراهی روسای ادارات و خیرین خبر داد و افزود : در ماه مبارک رمضان قبل از افطار با اکیپی متشکل از روسای ادارات و خیرین به خانواده های نیازمند سرکشی و ضمن استماع خواسته ها و مشکلات با عنایت همراهان و روسای ادارات حسب مورد اقدام به حل مشکل خانوارهای نیازمند نموده و بسته های غذایی تدارک دیده شده نیز توزیع می گردد.

,

وی در مورد طرح اکرام ایتام و محسنین نیز با بیان نکاتی اظهار امیدواری نمودند با طرح هایی که در این ماه مبارک تدارک دیده شده است در شب های قدر ۳۵۰ نفر مشمول طرح محسنین و ۶۲۰ نفر از ایتام را با جدب حامی سازماندهی و مورد حمایت قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه