اخبار داغ

رئیس اتحادیه حمل بار کشور:

کرایه کامیون ۲۰درصد افزایش یافت؛ مشکلات بیمه حل شد

کرایه کامیون ۲۰درصد افزایش یافت؛ مشکلات بیمه حل شد
رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور با بیان این‌که کامیون‌داران به افزایش دو برابری قیمت اقلام مورد نیاز از جمله لاستیک و روغن اعتراض داشتند، از افزایش کرایه حمل بار تا سطح ۲۰ درصد برای جبران بخشی از گرانی‌ها و کم‌باری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خان‌بلوکی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اعتراضات روزهای اخیر جمعی از کامیون‌داران در چند شهر محدود اظهار کرد:‌ این اعتراضات به دلیل گرانی تمامی اقلام موردنیاز کامیون داران بوده، قیمت لاستیک، روغن و... 2 برابر شده و کار و معیشت کامیون‌داران را دچار مشکل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این‌که بیشتر اعتراضات مربوط به شهر ری، اصفهان و شیراز بوده است،‌ تصریح کرد:‌ کرایه حمل کامیون داران از سال 94 به این طرف افزایش نیافته بود و برای جبران بخشی از گرانی‌ها کرایه‌ها این هفته تا سطح 20 درصد افزایش یافته است.

,

وی با یادآوری این‌که سال 94 کرایه حمل حدود 15 درصد افزایش یافته و طی سه سال اخیر با وجود افزایش نرخ دلار و تاثیر آن در اقلام مصرفی نرخ کرایه تغییری نکرده بود، تصریح کرد: رانندگان درخواست افزایش 40 درصدی نرخ کرایه‌ها را دارند که عملا امکان چنین افزایش نرخی را نداریم.

,

رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور در پاسخ به این پرسش که آیا دولت قولی برای تامین اقلام مصرفی کامیون‌داران مانند لاستیک و روغن داده است، گفت: دولت در این رابطه قولی نداده است. رانندگان مشکلات بیمه‌ای داشتند که خوشبختانه اخیرا این مشکل نیز برطرف شده است.

,

خان‌بلوکی با بیان این‌که در کشور بی باری داریم و بار برای کامیون‌داران کم است، اظهار کرد: این مسئله معیشت کامیون داران را با مشکل مواجه کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه