اخبار داغ

فعالیت مراکز خون گیری در ایام ماه رمضان/ آذربایجان غربی در بحث فرآورده های خون جز استان های معین است

فعالیت مراکز خون گیری در ایام ماه رمضان/ آذربایجان غربی در بحث فرآورده های خون جز استان های معین است
سرپرست دفتر برنامه ریزی جذب و نگهداری اهدا کنندگان سازمان انتقال خون آذربایجان غربی، گفت: این استان در بحث تامین فرآورده های خونی جزو استان های معین به شمارمی رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سونا معتمد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به چگونگی خونگیری سازمان انتقال خون در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: شیف های خون گیری سازمان انتقال خون در ماه رمضان ۳ شیفت صبح، ظهر و عصر که بعد از افطاردر اداره کل انتقال خون آذربایجان غربی صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: ساعت خون گیری شیفت عصر بعد از افطار تا ۳۰ دقیقه بامداد در خدمت اهدا کنندگان خواهیم بود.

,

سرپرست دفتر برنامه ریزی جذب و نگهداری اهدا کنندگان سازمان انتقال خون آذربایجان غربی، بیان کرد: تعداد مراکزثابت خون گیری در شهرهای مهاباد، خوی، نقده و میاندوآب واقع شده است و در این مراکز نیز شیف کاری صبح ، ظهر و عصر در حال خدمت رسانی است.

,

وی، در میزان استقبال مراجعین برای خون دهی افزود: در روزهای مختلف تعداد مراجعین با هم متفاوت است مثلا در روز های ابتدایی ماه رمضان استقبال در حد متوسط بوده ولی در روزهای نزدیک به شب های قدر استقبال چشمگیری از مراکز خون گیری صورت می پذیرد.

,

معتمد، تصریح کرد: از مراجعه کنندگان تقاضا می شود آن افرادی که قصد خون دهی دارند درتمامی روز ها برای اهدا مراجعه کنند و زمان مراجعه خود را به زمان پر ترافیک موکول نکنند چراکه زمان نگهداری خون و فرآورده های کم است.

,

سرپرست دفتر برنامه ریزی جذب و نگهداری اهدا کنندگان سازمان انتقال خون آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آذربایجان غربی در بحث تامین فرآورده های خونی جزو استان های معین به شمار می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه