اخبار داغ

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

روابط عمومی ها در پیشرفت و گسترش ورزش نقش محوری دارند

روابط عمومی ها در پیشرفت و گسترش ورزش نقش محوری دارند
مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش بی بدیل و محوری روابط عمومی ها در هیات های ورزشی گفت: روابط عمومی ها می توانند در انعکاس عملکرد ورزش استان نقش مهمی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ، علی کریمی مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری  اظهار داشت: همواره باید توفیقات ورزشکاران استان به شکل مطلوب منعکس شود تا باعث امیدآفرینی و دلگرمی اهالی ورزش و جامعه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

وی جامعه کنونی را جامعه ارتباطات و جنگ بین مدال های المپیک دانست و گفت: شیوه و روش اطلاع رسانی اخبار ورزشی باید به گونه ای طراحی شود که در جامعه نفوذ کند و اثرگذاری آن بر مردم مشهود باشد.

کریمی  با بیان جذابیت حوزه ورزش میان آحاد جامعه خاطرنشان کرد: در این راستا تقویت روابط عمومی ها در چهار حیطه ورزشی تعلیم و تربیتی، همگانی، حرفه ای و قهرمانی حائز اهمیت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همواره باید به نقش روابط عمومی و تاثیرات آن در پیشبرد اهداف توجه کرد و جایگاه این حوزه را مهم برشمرد.

درادامه این دوره آموزشی، دکتر مهرداد صادقی، عضو هیات علمی دانشگاه خوراسگان به تدریس اصول و مبانی روابط عمومی پرداخت.
گفتنی است دوره یک روزه با عنوان"اصول روابط عمومی" و " اصول خبرنویسی ورزشی" صبح امروز با حضور 44 مسئول روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان، هیات های ورزشی و خبرنگاران ورزشی نویس استان در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه