اخبار داغ

حاشیه‌های یک انتصاب سیاسی در مریوان

حاشیه‌های یک انتصاب سیاسی در مریوان
انتصاب یکی از معاونت های فرمانداری مریوان با واکنش هایی همراه بود که بسیاری از کارکنان این فرمانداری این انتصاب را سیاسی قلمداد می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بعد از تایید خبر معرفی فیروز عارفی رئیس ستاد روحانی در مریوان به استانداری جهت تصدی پست یکی از معاونت های فرمانداری این شهرستان، کارکنان و بخشداری های فرمانداری مریوان در نامه ای به خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خواستار جلوگیری از سیاسی کاری و انتصابات خارج از حوزه وزارت کشور در این فرمانداری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,



در بخشی از این نامه که در ادامه می خوانید آمده است: اخیرا مسئول ستاد روحانی در شهرستان مریوان که از نیروهای آموزش و پرورشی می باشد جهت تصدی یکی از معاونت های فرمانداری معرفی و گویا مراحل اداری آن در دست انجام است لذا ما کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه، ضمن اعتراض به هر گونه انتصاب خارج از حوزه وزارت کشور اعلام می داریم در صورت صدور حکم و معرفی حاضر به همکاری نیستیم.

,
,
,



در انتهای این نامه به صراحت اعلام شده است حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری کردستان عامل اصلی انتصاب غیر وزارت کشوری ها در استانداری این استان است.

,
,
,



متن کامل نامه:

,
,
,



اعتراض شدید کارکنان فرمانداری به انتصابات سیاسی/ فیروزی عامل اصلی انتصابات غیر وزارت کشوری در استانداری کردستان است

 

,
,
, اعتراض شدید کارکنان فرمانداری به انتصابات سیاسی/ فیروزی عامل اصلی انتصابات غیر وزارت کشوری در استانداری کردستان است,
,
,

در ادامه محمد شفیعی فرماندار مریوان در واکنش به این موضوع از انتشار خبر نارضایتی و اعتراض کارکنان فرمانداری به انتصاب یکی از معاونتها توسط احدی خارج از وزارت کشور عکس العمل نشان و از همکاران خود گله مند شد و اعلام کرد علیرغم اینکه این جانب به بخشداریها اعتماد واطمینان دارم و به شانیت آنان احترام گذاشته و از زحمات آنان سپاسگزارم اما اصرار بر درج همچین مطالبی در رسانه ها،اقدام و رفتار و در شان آنان نیست.

,



همکاران محترم اگر به تصمیم و موضوعی گله مند هستند ضمن احترام به نظراتشان می بایست از طریق سلسله مراتب اداری انتقاد و نظراتشان را اعلام نمایند.

,
,
,



فرماندار مریوان با اشاره به شرح وظایف و اختیارات فرمانداران در عزل و نصب کارکنان و مدیران ادارات تاکید نمود در خصوص انتصاب و معرفی فرد برای تصدی و مسولیت یکی از معاونتها هیچکدام از مسولین استان اصرار به معرفی ننموده و اگر زمانی نیاز به معرفی فردی توسط فرماندار باشد قطعا از کانال فرماندار ، فردی توانمند و دارای ویژگی های سمت مورد نظر با اخذ نظرات زیربط انجام و معرفی خواهد شد.

,
,
,



شفیعی در ادامه از دکتر فیروزی معاون امور اقتصادی و توسعه مدیرت و منابع انسانی استانداری بخاطر همکاری و زحماتی که برای توسعه شهرستان متحمل شده تشکر نموده و اظهار داشت که ایشان فردی خوش فکر و دلسوز واز معاونین فعال و یاور استاندار محترم می باشد. و نقش اثر گذاری در توسعه استان داشته باشد و جایگاه ایشان همواره مورد احترام بوده و هست.

,
,
,



فرماندار مریوان در خاتمه از اصحاب رسانه خواست در انعکاس اخبار مرتبط با حریم اشخاص دقت و جدیت لازم را داشته باشد و از ذکر عناوین و مواردی که موجب تشویش اذهان عمومی و سواستفاده دشمنان شود خودداری نمایند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه