اخبار داغ

بعد از سالها چشم‌انتظاری؛

متقاضیان مسکن فرهنگیان مقابل دادسرای عمومی و انقلاب زنجان تجمع کردند/ درخواست از دادستان زنجان برای ورود به پروژه پرماجرای فرهنگیان

متقاضیان مسکن فرهنگیان مقابل دادسرای عمومی و انقلاب زنجان تجمع کردند/ درخواست از دادستان زنجان برای ورود به پروژه پرماجرای فرهنگیان
جمعی متقاضیان مسکن فرهنگیان زنجان بعد از سالها چشم انتظاری در تحویل واحدهای مسکونی خود مقابل دادسرای عمومی و انقلاب زنجان تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; احداث پروژه یک هزار و ۱۹۶ واحدی فرهنگیان زنجان 12 سال به طول انجامیده و متقاضیان که از طولانی شدن بهره‌برداری و تحویل واحدها به ستوه آمدند مقابل دادسرای عمومی و انقلاب زنجان تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

پروژه یک هزار 196 واحدی مسکن فرهنگیان از سال 85 در زنجان آغاز شده و در 16 بلوک در زمینی به مساحت 44 هزار و 100 متر مربع و 130 هزار مترمربع زیربنا احداث می‌شود.

,

شرکت بتن کاوه آذربایجان اکنون پروژه را در دست دارد اما با گذشت سالها فقط چند بلوک از واحدهای تکخواب را تحویل داده و از تحویل بلوکهای دیگر خودداری کرده و کار را تعطیل کرده است.

,

یکی از متقاضیان در این خصوص به موج رسا گفت: ما حدود 13 سال پیش از طریق آموزش و پرورش برای این واحدها پول واریز کردیم که بعد از حدود هفت سال که کارها راکد مانده بود با شرکت بتن کاوه قرارداد امضا شد و از اعضا خواسته شد با آقای برزگر قرارداد امضا کنند.

,

وی با بیان اینکه تعدادی از بلوکهای واحدهای تکخواب با نواقصات مختلف تحویل داده شده و بقیه بلوکها در بلاتکلیفی قرار دارند، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مختلفی از طریق استانداری، اداره کل آموزش و پرورش و حتی خود شرکت بتن کاوه و شخص برزگر انجام دادیم اما هیچ اقدام مثبتی انجام نشده است.

,

این متقاضی مسکن فرهنگیان زنجان با اشاره به اینکه شرکت بتن کاوه پاسخگوی متقاضیان نیست، عنوان کرد: مسئولان فقط قول پیگیری می‌دهند اما هیچ خبری از این پیگیریها نیست و ما همچنان بلاتکلیفیم.

,

وی با بیان اینکه درخواست ما این است که از پیمانکار پروژه تضمین‌های لازم برای اتمام پروژه گرفته شود، گفت: صحبت‌هایی با مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان زنجان در این خصوص داشتیم و ایشان نیز قول پیگیری دادند که تا به امروز محقق نشده است.

,

این متقاضی مسکن فرهنگیان با تاکید بر اینکه برای تظلم‌خواهی مقابل دادسرای عمومی و انقلاب زنجان تجمع کردیم، ابراز کرد: از دادستان عمومی و انقلاب زنجان درخواست داریم که به داد ما برسند، یک فرهنگی مگر چقدر درآمد دارد که هم پول اجاره بدهد و هم قسط این واحد را پرداخت کند.

,

یکی دیگر از متقاضیان نیز به خلف وعده مسئولان اشاره کرد و گفت: امروز به خاطر این مقابل دادسرای زنجان تجمع کرده‌ایم که دادستان محترم زنجان مدیرعامل شرکت بتن کاوه را ملزم به انجام تعهدات خود کند.

,

وی با بیان اینکه ما برای رایزنی با پیمانکار حتی به تبریز هم رفته‌ایم، افزود: متاسفانه پیمانکار این پروژه فقط وعده سرخرمن می‌دهد، اعضا به کل تعهدات خود عمل کرده و این پیمانکار است که از زیر تعهدات شانه خالی می‌کند.

,

این متقاضی مسکن فرهنگیان با اشاره به اینکه حدود چهار ماه است که هیچ کاری بر روی پرووژه انجام نمی‌شود، ادامه داد: اعضا بیش از 20 ماه است که هم قسط واحدها را پرداخت می‌کنند و هم اجاره خانه می‌دهند.

,

وی بیان کرد: 6 بلوک(واحدهای تکخواب) از این مجتمع تحویل داده شده اما نه آسانسورها استاندارد لازم را دارند و نه پارکینگ‌ها مشخص شده و محوطه سازی نیز انجام نشده است.

,

یکی دیگر از تجمع کنندگان با بیان اینکه شکایت اصلی ما از آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از ما خواست تا با شرکت بتن کاوه قرارداد امضا کنیم، در حالی که این قرارداد به ضرر ما تمام شد. آموزش و پرورش باید شرکت بتن کاوه را مجاب کند تا کارها را به اتمام برساند.

,

وی با بیان اینکه از این وضعیت خسته شدیم، تصریح کرد: با حقوق ناچیزی که دارم ماهی 360 هزار تومان قسط پرداخت می‌کنم در حالی که خبری از تحویل واحدها نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه