اخبار داغ

️ رئیس پلیس امنیت عمومی قزوین خبرداد؛

انهدام باند تهیه و عرضه برنج‌های تقلبی در قزوین

انهدام باند تهیه و عرضه برنج‌های تقلبی در قزوین
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین از انهدام ودستگیری باند تهیه وتولید برنج های تقلبی وتاریخ مصرف گذشته در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ " عباس خسروی " در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی مبنی بر فعالیت افرادی در تهیه و عرضه برنج‌های تقلبی در قزوین موضوع شناسایی ودستگیری عاملان فروش را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


این مقام انتظامی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی ومراقبت نامحسوس فعالیت این باند، موفق به شناسایی دو انبار و یک مغازه دپوی برنج های خارجی با برندهای ایرانی شدند. 

رئیس پلیس امنیت عمومی اذعان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضائی ماموران در یک عملیات غافلگیرانه 6 نفر از عاملان فروش برنج را حین عملیات بسته بندی و توزیع برنج های خارجی و تاریخ مصرف گذشته با برندهای ایرانی دستگیر کردند. 

وی اضافه کرد: در بررسی ماموران از دو انبار و یک باب مغازه مقدار تقریبی 70 تا 80 تن برنج تقلبی کشف و متهمان به مقر پلیس منتقل شدند. 

این مسئول بیان کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روان زندان شدند.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه