اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۱۹ تهران:

کودکان نیازمند و ایتام با کمک‌های خیرین آینده روشنی خواهند داشت

کودکان نیازمند و ایتام با کمک‌های خیرین آینده روشنی خواهند داشت
کمک‌های مادی مردم خیر و نیکوکار برای کودکان نیازمند و ایتام بسیاری از مشکلات آنان را رفع خواهد کرد، هرسال به برکت ماه رمضان تعداد حامیان طرح محسنین و ایتام افزایش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سامانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 19 در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر کمک به نیازمندان را یکی از نیکوترین کارها دانست و اظهار داشت: حمایت از نیازمندان یکی از بهترین کارها است که خوشبختانه مردم کشور با همدردی و نوع‌دوستی در این مسیر کمک‌های خوبی انجام داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) همراه با خیرین به بهبود وضعیت زندگی نیازمندان و خدمت‌رسانی به آنان گام‌های خوبی برداشته است و در این راستا خیرین را در کنار خود احساس می‌کنیم.

,

سامانی با اشاره به طرح‌های مختلف بیان کرد: طرح‌های مختلف مشارکتی در کمیته امداد وجود دارد که عموم مردم و خیرین کمک‌هایی را در قالب نقدی و غیر نقدی انجام می‌دهند، این کمک‌ها با توجه به نیاز مددجویان هزینه می‌شود که شامل تأمین مسکن، درمان، تحصیل، خوراک، پوشاک، جهیزیه و... است.

,

وی ادامه داد: بانوان سرپرست خانوار، بی‌سرپرست و بد سرپرست نیز تحت پوشش کمیته امداد هستند که برای توانمندسازی، اشتغال، رفع مشکلات زندگی و... آنان اقدامات خوبی انجام‌شده است.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 19 در مورد طرح محسنین اذعان داشت: یکی از طرح‌های بسیار خوب که با مشارکت مردم نیکوکار انجام می‌شود طرح محسنین می‌باشد که مورد استقبال قرارگرفته است، کودکان نیازمند و ایتام با کمک‌های خیرین می‌توانند آینده روشنی داشته باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: از طریق طرح محسنین و اکرام ایتام حامیان در سال گذشته مبلغی بالغ‌بر یک میلیارد و 385 میلیون تومان در قالب حمایت‌های نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خویش کمک کردند.

,

سامانی با اشاره به مبلغ ماهانه حمایت از کودکان نیازمند گفت: مبلغ پرداختی حامیان در طرح محسنین برای کودکان ایتام و نیازمند به‌صورت ماهانه حداقل 50 هزار تومان در طول یک سال می‌باشد که با توجه به توان نیکوکاران این مبلغ افزایش می‌یابد.

,

وی افزود: برخی از افرادی که به‌تازگی تحت پوشش کمیته امداد قرارگرفته‌اند و شامل طرح محسنین می‌شوند بدون حامی هستند، به برکت ماه مبارک رمضان امیدواریم آنان نیز در طرح محسنین دارای حامی شوند.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 19 در پایان اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری سامانه تلفنی 7355، تلفن 55344610 برای طرح اکرام ایتام و تلفن 55079492 طرح محسنین و یا با حضور در دفتر کمیته امداد منطقه 19 تهران برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد اقدام نمایند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه