اخبار داغ

امام جمعه سیمین شهر:

فتح خرمشهر نماد برتری ایمان بر کفر است

فتح خرمشهر نماد برتری ایمان بر کفر است
آخوند حنفی امام جمعه اهل سنت سیمین شهر گفت: دفاع مردم کشورمان در خرمشهر دفاع از اسلام و کشور بود و در این راه اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد و این اقدامی ارزشمند و مقدس بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ساحل گمیشان ، رجب محمد آخوند حنفی امام جمعه سیمین شهر در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که با حضور مردم و مسئولین در مسجد محد رسول الله سیمین شهر برگزار شد گفت: فتح خرمشهر نماد برتری ایمان بر کفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ساحل گمیشان,

وی افزود: رژیم بعث عراق هدفش تنها خرمشهر نبود بلکه میخواست به کل کشور تجاوز کند ودر رسانه هایشان  می گفتند که حداقل استان اهواز را به راحتی از کشور جدا میکنند و این درحالی است که حتی پایشان هم به اهواز نرسید و همه حرفهای آنها به این خاطر بود که قدرت ملت ایران و اسلام عزیز را نمی شناختند.

,

وی اضافه کرد: فتح خرمشهر تنها فتح یک خاک نبود بلکه فتح ارزش های ماندگار  اسلام  بود.

,

امام جمعه سیمین شهر دفاع از مرز و بوم را یک ارزش دانست و تاکید کرد: یکی از وظایف مهم مسلمانان دفاع همه جانبه از وطن در مقابل تهدیدات است.

,

حاج آخوند حنفی با اشاره به امنیت بی نظیری که امروز در کشور داریم و  به استناد آیات قرآنی  گفت :قدر دو نعمت را باید دانست یکی سلامتی و دیگری امنیت می باشد و باید همویشه در دفاع از کشور آماده باشسیم.

,

s2

, s2,

s3

, s3,

 

,

s4

, s4,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه