اخبار داغ

گلباران مزار شهدای پاکدشت+تصویر

گلباران مزار شهدای پاکدشت+تصویر
مراسم گلباران مزار شهدا در شهرستان پاکدشت امروز سوم خردادماه به مناسبت آزاد سازی خرمشهر برگزارشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارم خبر ؛ مراسم گلباران مزارشهدای شهرستان پاکدشت به مناسبت آزاد سازی خرمشهر امروز ۳ خرداد ماه با حضور امام جمعه شهرستان پاکدشت حجت الاسلام والمسلمین لزومی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت سرهنگ پاسدار سعید موسی پور ،فرماندار پاکدشت هادی تمهیدی و جمعی از نیروی های نظامی ،انتظامی ، بسیجیان همیشه در صحنه و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای پاکدشت برگزارشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

صبح امروز به مناسبت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر مزار شهدای گرانقدر گلباران شد و درابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین لزومی ضمن گرامیداشت این ایام گفت:دراین روز ها باید یاد کنیم از شهدا، شهدایی که جان خود را در راه اسلام گذاشته اندآنها رفتند و با مقاومت توانستند موجب فتح خرمشهر شوند .

,

وی درادامه اظهارداشت : فتح خرمشهر به این آسانی نبودکه بگوییم رزمندگان رفتندو خرمشهر را فتح کردند از نظر نظامی فتح خرمشهر یک کار غیر ممکن بود و باید به سخن امام خمینی (ره) اشاره کرد که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد .

,

درادامه امام جمعه شهرستان پاکدشت اذعان داشت : امروز مردم عزیز و شریف ما نیز با مقاومت می توانند قله های اقتصادی و سیاسی را نیز فتح کنند و این کار نیاز به صبر و کاهش سطح توقعات در زندگی را دارد.

,

درادامه مزار شهدای عزیز توسط مسئولین و اقشار مختلف مردم گلباران شد .

,
, , , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه