اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

پیروزی فقط در چهارچوب مقاومت ملت صورت می‌گیرد

پیروزی فقط در چهارچوب مقاومت ملت صورت می‌گیرد
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پیروزی فقط در چهارچوب مقاومت ملت صورت می‌گیرد گفت: عمده‌ترین چیزهایی که در انقلاب به دست آوردیم در چهارچوب مقاومت بوده و با آن توانسته‌ایم حق خود را بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: سوم خرداد به مناسبت روز فتح خرمشهر نام‌گذاری شده چراکه فتح این شهر نمادی از مقاومت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که پیروزی فقط در چهارچوب مقاومت ملت صورت می‌گیرد، متذکر شد: زمانی که کشور مورد هدف تجاوز رژیم بعث قرار گرفت با فتح خرمشهر توانستیم آن را پس بگیریم.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مقاومت، روحیه بالای رزمندگان اسلام، پشتیبانی و پشت سر رهبر حرکت کردن مسیری شد تا خرمشهر آزاد شود.
,
 
,
عبادی با بیان این‌که هیچ وقت حق را به سادگی نگرفته‌ایم، گفت: عمده‌ترین چیزهایی که در انقلاب به دست آوردیم در چهارچوب مقاومت بوده و با آن توانسته‌ایم حق خود را بگیریم.
,
 
,
وی با اشاره به سخنان امام خمینی رحمه‌الله‌علیه که فرموده بودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" اظهار کرد: خداوند امور را به وسیله اسبابش انجام می‌دهد.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رزمندگان اسلام اسباب الهی بودند که موجب آزادسازی خرمشهر شدند.
,
 
,
عبادی افزود: وقتی که مردم به وظیفه خود عمل کنند، خداوند نیز امداد غیبی خود را می‌رساند.
,
 
,
وی با بیان این‌که امدادهای غیبی الهی موجب شد تا خرمشهر آزاد شود، عنوان کرد: در فتح خرمشهر مردم به وظیفه خود عمل کردند و خداوند نیز به آن‌ها کمک کرد.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قرآن می فرماید "اگر شما دین خدا را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری می‌کند".
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه